Auto servis na Altini u Zemunu. Mehanika, dijagnostika, veliki i mali servis. Više od 15 godina iskustva.
Pročitaj više
Auto servis u Kumodražu nudi sve mehaničarske usluge, auto dijagnostiku, auto elektriku, auto elektroniku i druge usluga za putnička i teretna vozila.
Pročitaj više
Auto servis u Beogradu sa uslugama servisiranja svih modela vozila, kroz veliki i mali servis, auto-elektriku, automehaniku i auto-dijagnostiku.
Pročitaj više
SZR Fića je radionica za remont kvačila, lamela i zamajaca sa tradicijom dugom skoro četvrt veka. Nalazimo se na Ostružnici, na opštini Čukarica. Uverite se u profesionalnost i kvalitet naših usluga
Pročitaj više
Auto Herz BGD auto servis nalazi se u Rakovici. Auto Herz BGD je servis za sve tipove vozila i radi usluge elektrike, dijagnostike, servis auto klime, centriranje trapa.
Pročitaj više
Auto mobi servis- Auto mehanikaAuto mehaničarske usluge na terenu 24 sata, 7 dana u nedelji na teritoriji Beograda.
Pročitaj više
Održavanje putničkih i kombi vozila u Zemunu. Zamena delova, dijagnostika.
Pročitaj više
Plivajući zamajac među vozačima nije toliko popularan, iz razloga što zamena ili remont plivajućeg zamajca može da dodje sa dosta visokom cenom, a takođe i zbog toga što se ponekad brzo pokvari.
U ovom delu teksta ćemo objasniti šta je plivajući zamajac, čemu on služi, na koji način radi... Vozače posebno zanima zbog čega se ovaj deo kvari i zašto je tako skupo promeniti ga?
U jednom vozilu, moraju da rade svi klipovi. U cilindru eksplodira smeša goriva i vazduha, i gurne klip na dole. Ovaj klip će gurnuti klipnjaču, a ona okreće kolenasto vratilo, koje se još zove i radilica. Radilica radi tako, što je ne pokreće neka konstantna sila, već prima udare od eksplozije u cilindru, pa se iz tog razloga javlja nemiran rad motora i dešava se vibriranje.
Zamajac ima tu ulogu, da obezbedi ravnomeran rad radilice, odnosno, on ublažava udare klipova.
Njegova funkcija je kao da je neka vrsta tega, koji zahvaljujući svojoj težini neće dozvoliti neke nagle promene kod brzine kojom se radilica okreće. Logično, što je plivajući zamajac sa većom težinom, to će bolje raditi svoj posao, međutim, postoji drugi problem – ako bi zamajac bio previše težak, to ne bi bilo dobro jer bi se tada motor dosta mučio prilikom ubrzavanja.
Lamela ili frikcioni disk se oslanja na zamajac, gde njen spoljašnji prsten konstantno ostvaruje pun kontakt sa zamajcem. Kada se pritisne kvačilo, tada se razdavajaju lamela i zamajac, a kada se papučica kvačila otpusti, dolazi do njihovog ponovnog kontakta.
Kod savremenih turbo dizel motora, motori mogu da vrlo brzo razviju obrtni moment i to pri malom broju okretaja, i stoga se javila potreba da se obuzda navala takvog obrtnog momenta. Usled toga, dolazi do opterećenja delova, kod sistema prenosa snage sa motora na točkove.
Glavni deo plivajućeg zamajca je veliki disk koji ima zupce na spoljašnjem delu. Kružni kanali se nalaze sa unutrašnje strane diska i tu su smeštene i dve opruge. Kupci automobila imaju potrebu za što mirnijim i tišim vozilima, pa se stalno radi na unapređenju delova plivajućeg zamajca.
Na trajnost plivajućeg zamajca utiče više faktora, kao što je nepravilan rad motora, usled čega zamajac trpi veće opterećenje. Kada krećete iz mesta, i usled nenamernog gašenja motora, zamajac dobija veoma snažne udarce.
Glavni simptomi pokvarenog plivajućeg zamajca su:
Postoje i takozvani lažni simptomi, a to može da bude pokvareni nosač motora. Savet je da ne odlažete zamenu kada dođe do kvara plivajućeg zamajca, jer ako je ovaj deo neispravan, to će negativno uticati i na ostale delove u automobilu, dok u najgorem slučaju može da vam pukne radilica.
Remont plivajućeg zamajca košta uvek mnogo manje nego kupovina novog i originalnog dela. Prosečna cena remonta je oko 220 evra.
*Za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate oglašivače koji se nalaze na stranici koju upravo čitate.