Auto mobi servis- Auto mehanikaAuto mehaničarske usluge na terenu 24 sata, 7 dana u nedelji na teritoriji Beograda.
Pročitaj više
Auto servis na Altini u Zemunu. Mehanika, dijagnostika, veliki i mali servis. Više od 15 godina iskustva.
Pročitaj više
Auto servis u Kumodražu nudi sve mehaničarske usluge, auto dijagnostiku, auto elektriku, auto elektroniku i druge usluga za putnička i teretna vozila.
Pročitaj više
Auto servis u Beogradu sa uslugama servisiranja svih modela vozila, kroz veliki i mali servis, auto-elektriku, automehaniku i auto-dijagnostiku.
Pročitaj više
SZR Fića je radionica za remont kvačila, lamela i zamajaca sa tradicijom dugom skoro četvrt veka. Nalazimo se na Ostružnici, na opštini Čukarica. Uverite se u profesionalnost i kvalitet naših usluga
Pročitaj više
Durke auto servis nalazi se u Železniku. Bavi se svim automehaničarskim radovima, popravkom motora, limarijom, auto dijagnostikom i elektronikom
Pročitaj više
Auto servis Boske LLN nalazi se na Čukarici, u Železniku. Radi servis i dijagnostiku svih vrsta vozila.
Pročitaj više
Auto Herz BGD auto servis nalazi se u Rakovici. Auto Herz BGD je servis za sve tipove vozila i radi usluge elektrike, dijagnostike, servis auto klime, centriranje trapa.
Pročitaj više
NS auto centar nalazi se na Voždovcu. Nudi kompletne usluge koje su Vam potrebne da bi Vaš ljubimac na 4 točka radio kako treba. Mehanika, elektronika, mali I veliki servis, dijagnostika, elektrika, klima.
Pročitaj više
Održavanje putničkih i kombi vozila u Zemunu. Zamena delova, dijagnostika.
Pročitaj više
Auto-električarske usluge u našem servisu u zemunu na Altini koje podrazumevaju dijagnostiku i servis električkih komponenti u vozilu.
Pročitaj više
Za početak ovog teksta, hajde da se upoznamo sa tim šta je kvačilo, pa potom i kada se radi remont kvačila. U pitanju je jedna mehanička naprava, a njen zadatak je da spoji dva rotirajuća vratila.
Set kvačila često zadaje glavobolje ljudima koji pokušavaju da shvate kako funkcioniše, pa ćemo se zbog toga truditi da budemo što jednostavniji u objašnjenju.
U jednom autu, radilica motora se okreće sve vreme, dok je vozilo upaljeno, ali to se ne događa sa točkovima. Kada palimo automobil, pritiska se papučica kvačila, a to bi značilo da se točkovi auta odvajaju od motora; takođe je razlog i da se vozilo ne bi naglo cimnulo, a nakon toga i ugasilo.
Slično se događa i kada zaustavljamo auto. Da bismo prekinuli kretanje, neophodne su nam kočnice, međutim, da bi se to obavilo, a da se ne ošteti motor, od njega se točkovi moraju odvojiti. Kvačilo ima taj zadatak i posao da omogući glatko povezivanje rotirajuće radilice motora sa stacionarnim vratilom menjača, a takođe je bitno i kada menjamo brzine.
Kvačilo, lamela i zamajac – to je trio koji deluje zajedno. Naime, kvačilo radi zahvaljujući trenju koje se obavlja između zamajca i lamele. Na primer, kada se pritisne pedala kvačila, dolazi do smanjivanja pritiska na lamelu, pa se ona odvoji od zamajca. Za to vreme, radilica se okreće i dalje.
Ukoliko pomerimo nogu sa pedale, potisni ležaj će se pomeriti unazad, a lepeza će ponovo pritisnuti lamelu. Ona naleže na zamajac i tako dolazi do trenja.
Jedan set kvačila ima dosta sitnih delova, a glavni delovi su lamela, korpa i potisni ležaj. Takođe, korpa je skup više delova i to lepeze, nitne, potisne ploče. Navedena tri glavna dela ima u sebi svaki set kvačila, a kod nekih se ubraja i plivajući zamajac.
Potisna ploča je ušfrafljena za zamajac. Ona drži zajedno set kvačila, i ublažava silu koja nastaje tokom okretanja i omogućava rotaciju. Potisni ležaj se drugačije naziva druk lager, i on je povezan sa lepezom kvačila, i otpusnim mehanizmom. Razlikujemo dve vrste potisnih ležajeva – standardni i hidraulični.
Auto delovi su potrošni, i u nekom trenutku ćete morati da ih zamenite. Ipak, na vek trajanja kvačila, najviše utiče vaš stil vožnje. Majstori kažu da čak ni plivajući zamajac, koga vozači toliko ne vole, neće izazvati probleme pre vremena, ukoliko vozite oprezno i pažljivo.
Fabrička kvačila traju od 150 000 i 200 000 kilometara. Kada je reč o zamenskim kvačilima, ona su nešto lošijeg kvaliteta, pa će im i rok upotrebe biti kraći.
Prosečna cena remonta kvačila je oko 150 evra, ali ipak predlažemo da se obratite odabranom automehaničarskom servisu radi dobijanja tačne informacije oko cene.
*Za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate oglašivače koji se nalaze na ovoj stranici.