Auto servis na Altini u Zemunu. Mehanika, dijagnostika, veliki i mali servis. Više od 15 godina iskustva.
Pročitaj više
Auto servis u Beogradu sa uslugama servisiranja svih modela vozila, kroz veliki i mali servis, auto-elektriku, automehaniku i auto-dijagnostiku.
Pročitaj više
Auto Herz BGD auto servis nalazi se u Rakovici. Auto Herz BGD je servis za sve tipove vozila i radi usluge elektrike, dijagnostike, servis auto klime, centriranje trapa.
Pročitaj više
Efikasno i stručno otklanjamo svaki mogući kvar na automobilima, lakim teretnim vozilima i kamionima. Rešavamo sve mahničke, limarske, električne i elektronske probleme.
Pročitaj više
Auto mobi servis- Auto mehanikaAuto mehaničarske usluge na terenu 24 sata, 7 dana u nedelji na teritoriji Beograda.
Pročitaj više
Održavanje putničkih i kombi vozila u Zemunu. Zamena delova, dijagnostika.
Pročitaj više
Svakom vozacu povremeno zatreba servis farova. Farovi su oči vašeg automobila. Ukoliko oni ne rade dobro, ili ne rade uopšte, osim što možete dobiti kaznu, vi time ugrožavate sopstvenu bezbednost, ali i sigurnost svih drugih učesnika u saobraćaju.
Vožnja noću, po slabo osvetljenim putevima, ili po magli, veoma je opasna, ako vam farovi ne rade kako treba. Ponekad neiskusni vozači pomisle kako sami ne vide dobro, ali je štos zapravo u farovima. Njima je potreban redovan servis.
Ovde govorimo o podešavanju usmerenosti farova. Pravilno podešena svetla, omogućavaju vam dobar pregled puta noću. Važno je i da vi vidite ali i da drugi vide vas. Ako su farovi visoko podešeni, oni će ometati druge vozače.
Postoje znaci koji govore da su vaši farovi nepravilno štelovani, a to su da možete da vidite unutrašnjost automobila koji pratite, ili ne možete da vidite dalje od svoje haube.
Štelovanje farova u vašem servisu trebalo bi da radite najmanje dva puta godišnje. Ukoliko primetite da je put nepravilno osvetljen, to je znak da bi trebalo svog četvorotočkaša da odmah dovezete u servis.
Štelovanje se obavlja uz pomoć najsavremenijih uređaja za merenje i podešavanje intenziteta i usmerenosti farova.
To je skoro isto, kao da su vama zamaglile naočare, i sada ne vidite dobro ili ne vidite jasno uopšte. Dakle, vreme je za servis i popravku farova. Nije uvek najbolje rešenje da jednostavno kupite novi far. To može i da sačeka, a za to vreme vi možete polirati farove vašeg ljubimca ili izvršiti kompletnu restauraciju farova, naravno, sve u vašem omiljenom auto servisu.
Poliranjem i čišćenjem reflektujućih površina, čišćenjem sočiva, majstor omogućava automobilu da njegova svetla „biju bez smetnji“, pa je samim tim vidljivost bolja.
Takođe, rešavanje problema sa kondenzovanjem, oštećenim ili propalim hromiranim površinama, omogućava bolju vidljivost, izbegava se često pregorevanje sijalica, kao i opasnost oštećenja same instalacije.
Sređivanjem farova, imate mogućnost nekih izmena, poput bojenja u crno svih dozvoljenih površina, odnosno, površina koje ne utiču na samo svetlo.
Sama restauracija farova podrazumeva više radnji i postupaka, kao što su pomenuto poliranje farova, i to spolja i iznutra, što se sve postiže otvaranjem farova; nanošenje zaštite na spoljašnju površinu fara u komori; poliranje i sređivanje reflektujućih površina i sočiva; po potrebi ponovno hromiranje oštećenih površina; rešavanje problema kondenzovanja unutar fara.
Reparacija farova je postupak hemijskog i mehaničkog tretiranja, odnosno poliranja, plastičnih ili staklenih površina na farovima, čime se faru vašeg mezimca vraća prozirnost i sjaj.
Na kraju, veoma je važno naglasiti da zamagljeni, izgrebani i požuteli farovi pored estetskog, imaju i negativan funkcionalni učinak, što je mnogo važnije. Ukoliko su svi elementi fara funkcionalni, nije vam potrebna nabavka novih farova, već samo njihova restauracija.
Za poliranje jednog fara, potrebno je izdvojiti u proseku 1200 dinara za jedan far.
Kada govorimo o štelovanju farova, cena je u proseku 800 dinara.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate servise ispod našeg teksta.