Auto-električarske usluge u našem servisu u zemunu na Altini koje podrazumevaju dijagnostiku i servis električkih komponenti u vozilu.
Pročitaj više
Auto servis na Altini u Zemunu. Mehanika, dijagnostika, veliki i mali servis. Više od 15 godina iskustva.
Pročitaj više
Auto servis Burgund pruža široku paletu usluga iz različitih oblasti za sve tipove vozila. Nalazimo se u Beogradu nedaleko od Vukovog Spomenika, opština Zvezdara
Pročitaj više
Auto servis u Kumodražu nudi sve mehaničarske usluge, auto dijagnostiku, auto elektriku, auto elektroniku i druge usluga za putnička i teretna vozila.
Pročitaj više
Auto servis u Beogradu sa uslugama servisiranja svih modela vozila, kroz veliki i mali servis, auto-elektriku, automehaniku i auto-dijagnostiku.
Pročitaj više
Durke auto servis nalazi se u Železniku. Bavi se svim automehaničarskim radovima, popravkom motora, limarijom, auto dijagnostikom i elektronikom
Pročitaj više
Auto servis Boske LLN nalazi se na Čukarici, u Železniku. Radi servis i dijagnostiku svih vrsta vozila.
Pročitaj više
Auto Herz BGD auto servis nalazi se u Rakovici. Auto Herz BGD je servis za sve tipove vozila i radi usluge elektrike, dijagnostike, servis auto klime, centriranje trapa.
Pročitaj više
NS auto centar nalazi se na Voždovcu. Nudi kompletne usluge koje su Vam potrebne da bi Vaš ljubimac na 4 točka radio kako treba. Mehanika, elektronika, mali I veliki servis, dijagnostika, elektrika, klima.
Pročitaj više
Auto električar Bane specijalizovao se za servis alternatora i alnasera i jedan je od retkih servisa koji se već više od 70 godina bavi time na teritoriji Beograda i okoline
Pročitaj više
Auto električarske usluge na terenu u Beogradu. Instalacija, ispitivanje, zamena sijalica.
Pročitaj više
Auto mobi servis- Auto mehanikaAuto mehaničarske usluge na terenu 24 sata, 7 dana u nedelji na teritoriji Beograda.
Pročitaj više
Održavanje putničkih i kombi vozila u Zemunu. Zamena delova, dijagnostika.
Pročitaj više
Auto servis Mirković nudi Vam kompletno servisiranje vozila vodećih proizvođača, uz upotrebu najsavremenijih alata i opreme. Princip rada servisa je takav da se uvek maksimalno angažujemo u rešavanju problema na Vašem vozilu.
Pročitaj više
Anlaser se drugačije naziva starter, a servis anlasera je nesto sto ste sigurno odradili barem jednom u zivotu. U ovom tekstu ćete se ukratko moći upoznati sa time kako ovaj deo automobila radi i kako da znate da nešto nije u redu, pa je vreme za odlazak u servis.
Veoma je interesantno da je anlaser jedan vrlo mali deo u kolima, ali koji ima izuzetno veliku snagu. Bez njegove snage, ne biste bili u stanju da upalite motor. Ako vas zanima gde je tačno lociran, onda ćemo navesti da se nalazi na bloku motora pored zamajca.
Postoje tri naziva za ovaj deo i iz tri su jezika – na nemačkom bi to bio baš anlaser i ta reč se odomaćila kod nas, na engleskom jeziku to bi bio starter motor, dok bi na srpskom anlaser bio elektropokretač, ali ćete veoma retko čuti da neko upotrebljava tu reč.
Njegovo ime lepo objašnjava i njegovu funkciju – u pitanju je električni motor čija je uloga da pokrene dizel ili benzinske motore.
To je jednosmerni motor sa četkicama. Vas verovatno najviše zanima kako da znate koji su najčešći kvarovi koji mogu da se dese kod ovog dela i kako to da primetite. Kod anlasera mogu da se istroše četkice, da automat anlasera bude neispravan, da se istroše biksne, da bendiks bude oštećen, da pregore namotaji ili rotor.
Svi ovi kvarovi imaju svoje simptome, tako da ćete morati da auto odvezete u odabrani servis na popravku. Majstor će pogledati, i utvrdiće da li je potrebno da se ceo anlaser zameni, ili će se raditi njegova sanacija, tj. popravka.
Svima nam se dogodilo da ne možemo da pokrenemo motor, i to je jedna jako neprijatna situacija. To je onda jedno nepouzdano vozilo, koje predstavlja opasnost i za vas, i za druge učesnike u saobraćaju. Zanimljivo je da anlaser često otkaže u najgorem mogućem trenutku, baš onda kada vam se jako žuri, jer krećete na posao, vodite decu u obdanište i slično.
Ono što je najgore što možete da učinite, a što ipak mnogo vozača radi, to je da uzmu čekić, pa okrenu drvenu stranu i onda njom udaraju po anlaseru. Naravno, ovo neće rešiti problem koji imate. Privremeno ćete upaliti vozilo, jer ćete tim udarcima zapravo uspeti da uspostavite kontakt koji se prekinuo, ali to nije dugoročno rešenje.
To znači da ste samo odložili zamenu, a trebalo bi da imate u vidu da novi i originalni anlaser nije jeftin. Međutim, samo ovakav deo može za dugi vremenski period da vam reši problem i da ponovo vozite spokojno i bezbedno.
Kao što smo naveli u tekstu, nije jeftino da se zameni čitav anlaser i to delom koji je nov i originalan. Za utehu, neki delovi mogu da se repariraju, i da tako uštedite deo novca. Moguće i da je kvar mali, kao što su istrošene četkice, tako da vas ovo neće puno koštati. U svakom slučaju, ako imate neki problem sa anlaserom, nemojte nagađati koliko šta košta, već dovezite auto kod svog mehaničara i saznajte tačnu cenu nakon precizne dijagnostike.
*Za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate oglašivače koji se nalaze na stranici koju upravo čitate.