Upoznajte Auto servis Portugalac - vaš pouzdani partner za sve vaše potrebe vezane za automobile! Profesionalno pružamo širok spektar usluga popravke automobila, koje obuhvataju automehaniku, autoelektriku i preciznu dijagnostiku.
Pročitaj više
Auto servis u Beogradu sa uslugama servisiranja svih modela vozila, kroz veliki i mali servis, auto-elektriku, automehaniku i auto-dijagnostiku.
Pročitaj više
Auto servis Boske LLN nalazi se na Čukarici, u Železniku. Radi servis i dijagnostiku svih vrsta vozila.
Pročitaj više
Auto Herz BGD auto servis nalazi se u Rakovici. Auto Herz BGD je servis za sve tipove vozila i radi usluge elektrike, dijagnostike, servis auto klime, centriranje trapa.
Pročitaj više
NS auto centar nalazi se na Voždovcu. Nudi kompletne usluge koje su Vam potrebne da bi Vaš ljubimac na 4 točka radio kako treba. Mehanika, elektronika, mali I veliki servis, dijagnostika, elektrika, klima.
Pročitaj više
Profesionalno i kvalitetno održavamo i popravljamo sve modele putničkih automobila, kombi vozila i druga laka teretna vozila.
Pročitaj više
Auto Deki auto servis nudi servis automehanike, autolimarije, autoelektrike, farbanje automobila, popravku branika i punjenje klime
Pročitaj više
Bilo da Vam je potrebna mašinska obrada delova motora za putnička, teretna ili industrijska vozila, MR Group je prava adresa za Vas. Dugogodišnja tradicija poslovanja i stručnost našeg tima učinili su da postanemo jedna od vodećih firmi u o...
Pročitaj više
Obrada bloka motora je nesto sto je svakom motoru povremeno potrebno. Kada neko upravlja automobilom, tada je odgovoran kako za sebe i putnike koje vozi, tako i za sve ostale učesnike u saobraćaju sa kojima dolazi u kontakt. Zbog toga je bitno da limeni ljubimac savršeno funkcioniše.
Ipak, ponekad nam zatrebaju usluge auto servisa, kao što je na primer, obrada bloka motora.
U našem daljem tekstu saznajte sve o ovoj usluzi, gde možete da je obavite, po kojim cenama, kao i ostale zanimljive i korisne informacije.
Hajde da se najpre pozabavimo pitanjem šta je to u stvari, blok motora? Radi se o delu koji se nalazi između temeljne ploče i glave motora. On sadrži cilindre motora, ili provrte u kojima se nalaze košuljice.
Verovatno vas zanima kako izgleda postupak obrade bloka motora.
To bi značilo da se prvo odradi pranje bloka, a zatim i njegova kontrola. Kontroliše se istrošenost klipova, da bi se odredila tolerancija između stubline i klipova. Pre ugradnje u blok, kontrolišu se hilzne, i potom se obavlja njihova nivelacija.
Posle toga sledi razbušivanje i ravnanje bloka motora.
Kao što vidimo iz dosadašnjeg teksta, mašinska obrada bloka motora podrazumeva mnogo toga, pa tako stižemo do takozvanog trnovanja.
Nakon što se izvrši honovanje, a to je proces pri kojem se cilindri dovode do kataloških mera, sledi trnovanje bloka motora.
To se radi kod motora koji su bili izloženi teškim zaribavanjima, pa je zbog toga osa ležišta radilice veoma deformisana.
Kada je ceo opisani postupak doveden do kraja, tada se vrši čišćenje i pranje uljnih magistrala bloka.
Blok motora može da bude oštećen iz mnogo razloga kao što su najpre, dugogodišnje korišćenje, zamena ulja i filtera za ulje koja se ne radi pravovremeno, loš kvalitet samog ulja; još jedan od uzroka može da bude oštećen filter za vazduh usled čega se propuštaju raznorazne nečistoće koje oštećuju cilindar...
Kada se takav motor primi u servis, stručna lica najpre utvrđuju koji je stepen habanja cilindra, pa se na osnovu toga određuje način popravke. Sve nečistoće koje se nalaze na bloku se uklanjaju. Cilindri su jako važni, jer su oni izloženi izuzetnom mehaničkom opterećenju, i usled rada motora se razvija velika toplota.
Iz svih tih razloga se naročita pažnja posvećuje tačnosti i kvalitetu obrade cilindra bloka. Ako je cilindar pretrpeo značajna oštećenja, tada se ubacuju košuljice koje su izrađene od materijala koji je otporan na habanje. Taj postupak se naziva hilznovanje.
Kada se košuljice ubace, one se obrađuju zajedno sa blokom, pa se razbušuju na određeni prečnik, a to je uglavnom preporučena standardna vrednost.
Takođe, dešava se da bude oštećeno i kolenasto vratilo.
Kada se završe svi postupci mašinske obrade bloka motora, pristupa se pranju, nakon čega sleduje farbanje bloka.
Pre nego što će se motor sklopiti, još jednom se obavljaju sve neophodne provere.
Bušenje cilindara u proseku košta oko 10 evra, ali sve zavisi od toga koji motor je u pitanju, koja je kubikaža i slično.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate servise koji su oglašeni ispod našeg teksta.