Dodaj firmu

Kako organizovati selidbu?

; Ažurirano 29.01.2024.
Kako organizovati selidbu?

Ne bez razloga se smatra da je jedan od najstresnijih događaja u svačijem životu upravo preseljenje. Iako se razlikuje selidba u veći stambeni prostor, u odnosu na selidbu u manji stan, činjenica je da je u pitanju događaj koji je posebno stresan za sve ukućane.

Čak se neretko navodi da je na visokom trećem mestu po nivou stresa preseljenje. Prethodna dva mesta zauzimaju razvod i smrt bliskog člana porodice.

A da bi preseljenje prošlo bez nepotrebnog stresa i nerviranja, neophodno je pažljivo isplanirati i organizovati selidbu. U tome pojedincima mogu pomoći specijalizovane agencije za selidbu, ali i dobra priprema i organizovanost ukućana.

Kako organizovati selidbu?

Podrazumeva se da je najjednostavnija opcija angažovati profesionalce, koje zapošljavaju agencije za selidbe.

S obzirom na to da te specijalizovane agencije vrše i pakovanje stvari, ali i kasnije raspakivanje u novom prostoru, to je vlasnicima stanova, kuća ili kancelarija celokupan postupak preseljenja znatno olakšan, ako se odluče za sve te opcije.

Dovoljno je samo da kontaktiraju prethodno izabranu agenciju, da se dogovore kada će nadležni da izađu na teren. Tom prilikom će oni da izvrše i procenu, pa će u skladu sa svime time i da izrade ponudu. Prilikom procene se uzimaju u obzir svi parametri, kao što su na primer količina stvari, zatim da li je majstori nose stvari peške ili u zgradi postoji lift, te da li klijent zahteva da bude izvršeno i pakovanje stvari i njihovo kasnije raspakivanje, kao i mnogi drugi detalji.

A ako se neko odluči za varijantu da preseljenje izvrši samostalno, onda je izuzetno važno i da celokupnu selidbu dobro organizuje. Najbitnije je da napravi plan selidbe u dogovoru sa ukućanima, te da se tog plana svi vrlo strogo svi pridržavaju.

Način pakovanja stvari igra posebno važnu ulogu u olakšavanju celokupne selidbe. Potrebno je sa puno pažnje izvršiti obeležavanje kutija, te njihovo kasnije pakovanje u vozilo, jer će sve to u velikoj meri da olakša i raspakivanje stvari.

Svakako da je lakša varijanta ako se klijent preseljava u veći stambeni ili poslovni prostor, jer neće morati da se oslobodi nepotrebnih stvari. Nasuprot tome, ako je u pitanju preseljenje iz većeg u manji poslovni ili stambeni prostor, prvo je važno da odredi koje stvari želi da preseli. Samim tim će olakšati maksimalno preseljenje i kasnije raspakivanje stvari u manjem prostoru.

Preporuka je da plan za selidbu bude napisan na papir, kako bi u bilo kom trenutku mogao da se podseti i proveri da li je možda eventualno nešto zaboravio.

Idi na vrh strane