Dodaj firmu

Da li se popravke mobilnih telefona isplate?

; Ažurirano 16.01.2024.
Da li se popravke mobilnih telefona isplate?

Gotovo da je nezamisliv bilo čiji život bez mobilnog telefona u današnje vreme. Nevezano za to da li su u pitanju ljudi koji ovaj uređaj koriste u poslovne svrhe ili oni, kojima su mobilni telefoni izvor zabave, tek nema nikakve sumnje da su oni postali deo svakodnevice za mnoge ljude.

I baš zato što tehnologija neprekidno napreduje, na tržištu se mogu naći najnoviji modeli telefona, koji izlaze vrlo često.

Posebno mlađe generacije nastoje da vrlo često menjaju modele mobilnih telefona i da idu u korak sa trendovima. A oni nešto stariji ipak biraju uređaj, kojim će biti zadovoljni u dužem vremenskom periodu i prosto nisu skloni čestoj zameni modela, jer se ne mogu tako lako navići na promene.

Iako su u principu mobilni uređaji kvalitetni, ponekad se dešava da su korisnicima neophodne popravke takvih uređaja. Iz tog razloga svaki servis mobilnih telefona nudi niz usluga, koje imaju za cilj da pomognu korisnicima oko funkcionisanja njihovog uređaja, odnosno oko eventualne zamene neke njegove komponente.

Međutim, samim tim što su na tržištu dostupni različiti modeli mobilnih telefona, od kojih neki i nisu tako mnogo skupi, vrlo često se može čuti pitanje korisnika da li se uopšte popravke mobilnih telefona isplate ? Na to pitanje naravno nije moguće dati odgovor koji se može smatrati univerzalnim, jednostavno zato što sve zavisi od toga koji mobilni telefon je u pitanju, a zatim i od toga da li servis mobilnih telefona može određeni njegov deo da zameni i izvrši popravku, te naravno od cene te usluge.

Upravo iz tog razloga kada dođe do poteškoća u funkcionisanju mobilnih telefona najbolje je potražiti nadležni servis mobilnih telefona i posavetovati se sa stručnjacima oko toga da li je bolje izvršiti zamenu nekog dela, odnosno popravku uređaja ili možda zameniti celokupan uređaj.

Servis mobilnih telefona posetiti obavezno ukoliko je uređaj još uvek pod garancijom

Ukoliko ne želite da platite izuzetno mnogo uslugu zamene na primer ekrana ili nekog drugog dela mobilnog uređaja, odnosno njegovu popravku, potrebno je da telefon bude još uvek u garanciji.

Međutim, to vrlo često nije slučaj, pa onda ne treba tražiti samo ovlašćeni servis mobilnih telefona, već popravku može da izvrši i bilo koji drugi servis.

U takvim situacijama ljudi obično biraju onaj servis, koji nudi najpovoljnije uslove i to ne samo u smislu cene, nego i eventualno u smislu zamenskog telefona dok traje popravka, odnosno brzine rada, to jest roka u kome će konkretni mobilni telefon da bude osposobljen za dalji rad.

Šta još utiče na isplativost popravke mobilnog uređaja?

Pod pretpostavkom da vaš telefon više nije pod garancijom, te da ste pronašli servis mobilnih telefona čijom cenom i uslovima ste zadovoljni, trebalo bi da uzmete u obzir i to koliko je korišćen konkretni uređaj, odnosno kolika je njegova starost. U tom smislu bi trebalo proceniti da li ste njegovim radom, kao i načinom funkcionisanja zadovoljni, pa ćete na osnovu toga i moći samostalno da procenite da li je bolje da prihvatite da popravku izvrši konkretni servis mobilnih telefona ili ćete se ipak odlučiti za opciju da kupite novi uređaj.

Naravno da vam u tome mogu pomoći i zaposleni u servisu, sa kojima se eventualno možete posavetovati.

U principu, ako se radi o popravci koja košta nekoliko hiljada dinara, a vi ste izuzetno zadovoljni radom vašeg mobilnog telefona, onda vam ne preostaje ništa nego da sačekate njegovu popravku i nastavite sa nesmetanim korišćenjem. Međutim, ako dobijete informaciju da će popravka koštati nekoliko stotina evra, a da uz to konkretni servis mobilnih telefona predviđa da će popravka trajati duže, te uz to možda i niste u potpunosti zadovoljni kvalitetom konkretnog uređaja i načinom njegovog funkcionisanja, onda je jedna od najboljih opcija da taj uređaj eventualno prodate i kupite novi. Takođe postoji mogućnost i zamene uređaja uz doplatu, tako da možete po relativno pristupačnim uslovima da dobijete mobilni telefon čijim radom ćete biti zadovoljni.

Najbitnije je na prvom mestu da kontaktirate izabrani servis mobilnih telefona, kako bi majstori izvršili procenu kvara, odnosno da biste dobili informacije o tome koliko bi koštala eventualno popravka i da li je to isplativo za konkretni telefon. Posle toga ćete moći vrlo lako da donesete odluku o tome da li je bolja opcija da sačekate da popravka bude izvršena ili da počnete da gledate druge modele mobilnih telefona.

Idi na vrh strane