Dodaj firmu

Koji su najčešći razlozi zbog kojih nosimo telefon u servis?

; Ažurirano 29.01.2024.
Koji su najčešći razlozi zbog kojih nosimo telefon u servis?

Servis telefona uglavnom se radi kada neke od funkcija na telefonu otkažu, dođe do fizićkog oštećenja telefona, kad nam ispadne na pod ili slučajno sednemo na njega. Neki kvarovi su specifični kod određenih modela telefona kojima je to slaba tačka, ali možemo reći da se razlozi zbog kojih odlazimo u servis manje više stalno ponavljaju.

  • Polomljen ekran/fizićko oštećenje telefona

Zamenu displeja mora raditi stručna osoba, zato telefon bavezno odnesite u servis. Obučeni serviseri poznaju modele ekrana koji odgovaraju pojedinim telefonima, tako da će Vam zameniti ekran tako da ne pokvari ostale funkcije u telefonu. Kod svakog kvara važno je da znate da ukoliko sami otvarate telefon i pokušavate da otklonite kvar, zauvek gubite garanciju.

  • Promena kamere, zvučnika i konektora

Ove funkcije su jako osetljive zato njihovu popravku poverite stručnjacima. Popravka kamere i zvuka, kao i konektora zahteva precizno rukovanje i apsolutnu koncentraciju za svaku fazu popravke, od vrste lepka koji se koristi do rukovanja minijaturnih šrafića.

  • Tasteri na telefonu

Ovaj kvar se ne dešava toliko često, najčešće u slučaju kada razbijemo telefon ili nam on padne sa velike visine.

  • Izgreban ekran

Ovo je jedan od najčešćih razloga odlaska u servis. Obično se dešava kad telefon nosimo u džepu zajedno sa ključevima ili novčićima i drugim oštrim predmetima. U zavisnosti od stepena izgrebanosti, problem se lako rešava specijalnom pastom za poliranje. U slučaju težih oštećenja neophodno je zameniti ekran.

  • Baterija

Probelm sa baterijom je sigurno u prvih 5 razloga zbog kojih pomoć potražimo u servisu. Razlog je što je vek baterije mnogo kraći od telefona. Garancija za baterije traje do 6 meseci, a ona se pravi tako da vremenom izgubi na kvalitetu, i traje sve kraće, zbog čega kasnije gubi funkciju.

  • Voda

Takođe veoma čest slučaj da pokvasite telefon, jer prospete piće po njemu ili Vam telefon upadne u vodu. U najboljem slučaju, pošto se telefon osuši on će nastaviti da radi još neko vreme. Kada telefon dođe u kontakt sa vodom, konektor koji se nalazi u njemu menjaju boju i na taj način serviser dobija informaciju da je telefon bio u kontaktu sa vodom ili u prostoru gde ima vlage. Garancija u tom slučaju ne važi.

Idi na vrh strane