Dodaj firmu

Kako odabrati ime za svoj kozmetički salon

; Ažurirano 16.01.2024.
Kako odabrati ime za svoj kozmetički salon

Na prvi pogled čini se da je odabir imena za vaš posao lepote jedan od najprijatnijih i opuštajućih elemenata otvaranja salona - zaista trenutak olakšanja od svih strašnih papira. Nažalost, obično to zapravo nije slučaj. Možda ćete se paralizovati brojem mogućnosti, ili upravo suprotno - sedeti satima na kauču, buljeći u prazno u zid, s praznom glavom poput papira na koji ste pripremili da zapišete svoje ideje. Ime kozmetičkog salona (ili frizerskog salona, ili salona za nokte, ili studija za trepavice...) može zaista da napravi od njega brend ili da ga upropasti , tako da ne možete samo da izaberete ono  što vam prvo padne na pamet.

Ime vašeg preduzeća je vitalni deo njegovog brendiranja – evo kako da ga prilagodite vašem stilu i da vam pomognemo da se istovremeno istaknete iz gomile!

Počnimo sa navođenjem karakteristika koje tražite. Savršeno ime kozmetičkog salona trebalo bi da:

  • Bude nezaboravno
  • Odgovara vašem poslu
  • Zvuči lepo
  • Bude u saglasnosti sa vašim brendom

Ostale osobine (opisne ili apstraktne, navodeći šta vaše preduzeće radi ili ne, koristeći uobičajene ili izmišljene reči) zavise od vašeg ličnog pristupa i na vama je da odlučite.

Međutim, ima nekih stvari na koje biste trebali da izbegavate:

- Previše generičke nazive:

Nazivi koji zvuče poznato ili ste ih već negde čuli nisu dobro rešenje,jer vas stavljaju u isti koš sa salonima sličnog tipa a nećete postić svoj cilj, a to je da skrenete pažnju na svoj rad i salon u celini.Zato se potrudite da naziv bude originalan i autentičan i da bude u vezi sa vašom delatnošću.

- Imena koja se teško izgovaraju:

Nije dobro ni ukoliko ste previše originalni, a reči koje su neobično napisane ili se neobično izgovaraju nisu dobra ideja.

- Uvek proverite da li je vašeime već zauzeto

Prilikom registracije lokala moraćete da popunite tačno ime salona, a taman kad ste mislili da ste baš vi smislili najoriginalnije ime za vaš biznis, shvatite da ga je neko već uzeo, tako da ne mogu postojati dva salona sa identičnim nazivom i mestom, jer je to pravno nedopustivo.

- Nazivi sa negativnom konotacijom koji mogu nositi uvredljivu poruku:

Izbegavajte nazive koji su mnogo provokativni, negativni ili mogu uvrediti drugu osobu. Isto važi i za nazive na stranom jeziku, za koje nste sigurni šta znače.

Idi na vrh strane