Wabi Sabi Yoga studio

5.0 | 10 ocena
Ulica: Makenzijeva 47/ II /4, kod Hrama Sv. Save
Grad: Beograd
Opština: Vračar
Wabi Sabi Yoga studio
Mobilni: 065/
www.wabisabiyoga.rs

O nama

WABI SABI YOGA STUDIO

Joga je drevna tradicija, ali i nauka i praktična disciplina koja se bavi integralnim razvojem čoveka i holistički pristupa njegovoj ličnosti i individualnom rastu i razvoju. Joga sadrži znanje o inteligentnom načinu kretanja tela i podrazumeva upotrebu tehnika: fizičkih položaja - asana, vežbi disanja - pranajama, vežbi relaksacije, koncentracije i meditacije.

Ubrzan tempo života i stres kao njegov sastavni deo vrlo često se loše odražavaju kako na fizički izgled tako i na celokupno psihofizičko stanje organizma. Napetost i tenzija mogu biti okidači raznih oboljenja od hipertenzije, preko problema sa varenjem, hroničnih glavobolja, do dijabetesa i raznih psihičkih i mentalnih poremećaja, tako da redukovanje i prevazilaženje stresa i napetosti danas predstavlja osnovu i neophodan preduslov zdravog, aktivnog i dugog života.

Nema sumnje da je joga svojim tehnikama u stanju da nam život učini prijatnijim. Pomoću joga položaja (asana) u stanju smo da otklonimo stres i tenziju nagomilanu u telu. Pravilnim, svesnim izvođenjem položaja, sa kontinuiranom pažnjom na poseban način disanja (lagan, dubok, produžen, što sporiji) i sa zadržavanjem u položaju uspevamo da zgrčene i bolne mišiće oslobodimo tenzija. Povećana cirkulacija u telu, ne samo da revitalizira pojedine organe i mišiće, već odnosi sve nagomilane nečistoće i otrove kao nus produkte metabolizma. Tehnike disanja obnavljaju pluća, pospešuju razmenu gasova, obogaćuju krv, a samim tim vitalizuju svaku ćeliju u organizmu.

Jednostavno pomoću joge mi vremenom postajemo bolji.

Wabi Sabi Joga na Vračaru poziva vas, i vaše najdraže, da u prijatnom ambijentu našeg studija posvetite sebi predivnih sat i po vremena koji će vas potpuno rasteretiti obaveza svakodnevice a vašem telu i umu vratiti potrebnu snagu, balans i opuštenost.

Časovi joge u našem studiju obuhvataju vežbe pomoću kojih angažujemo sve mišićne grupe u telu kao i zglobove i pritom ih oslobađamo nagomilanih tenzija i izbacujemo toksine iz njih što dovodi do opšte psihofizičke relaksacije. Paralelno sa veoma preciznim instrukcijama koje se tiču načina zauzimanja, zadržavanja i napuštanja asana - joga položaja, vežbači bivaju upućivani i u praksu jogičkog disanja u toku izvođenja asana, koja je podjednako važna, kao i pravilno zauzimanje joga položaja.

Svi navedeni časovi podrazumevaju vežbanje tradicionalne Hatha joge i svi časovi prilagođeni su kako početnicima koji se prvi put susreću sa jogom, tako i naprednijim vežbačima jer na času joge svako dobija baš ono što njemu treba. Mi ohrabrujemo svakog da vežba u skladu sa svojim mogućnostima, u okviru svojih granica jer je telo najbolji pokazatelj gde ste sada, a ujedno i najbolji vodič da napredujete.


RASPORED ČASOVA pogledajte na našem sajtu www.wabisabiyoga.rs


Wabi Sabi Joga studio nudi sledeće časove:

Hatha Joga – naši časovi joge stavljaju akcenat na osnaživanju i istezanju dubokih mišića leđa. To podrazumeva duže zadržavanje u položajima, potpuno jogičko disanje, smirivanje i usredsređivanje uma, kao i stalno usavršavanje naprednijih i zahtevnijih joga položaja uz obaveznu relaksaciju na kraju časa -joga nidra.

Vežbanje joge povećava energiju i izdržljivost, jača koncentraciju i memoriju, smanjuje napetost jer relaksira i telo i um. Usled modernog i ubrzanog načina života dolazi do oštećenja kičme, kao i pršljenova i međupršljenskih diskusa s toga joga može poslužiti i kao terapijski i preventivni metod. Praktikovanje joge čini da vežbači izgledaju mlađe, lepše i svežije. Osnovni joga pokreti i uvođenje u asane će proizvesti unutrašnji mir i bolje zdravlje kod vežbača.

Joga za korporacije - naš joga program prilagođen je vežbanju u kancelariji i podrazumeva izvođenje klasičnih joga položaja koncentrisanih na delove tela ugrožene dugim sedenjem za kompjuterom (kičmeni stub, ramena, vrat i noge) kao i vežbe disanja i progresivne relaksacije.

Praktikovanje joge u poslovnom okruženju doprinosi boljoj koncentraciji zaposlenih i pomaže im da lakše izađu na kraj sa stresom. Ako bi se zaposlenima omogućilo barem 45 minuta opuštanja uz pomoć joge, vrlo brzo bi se uočile višestruke koristi kako za pojedinca tako i za kolektiv.

Uvođenjem časova joge na radnom mestu povećava se psihička, fizička i socijalna produktivnost zaposlenih, a ovi časovi ujedno mogu poslužiti i kao svojevrsni tim bilding jer proizvode atmosferu harmonije i dobre komunikacije među ljudima koji je praktikuju što se prenosi i na njihov porodični i društveni život.

Naši učitelji već imaju iskustvo u radu u poslovnom okruženju sa zaposlenima u firmama i korporacijama.

Časovi se održavaju kako na srpskom, tako i na engleskom jeziku.

Individualni časovi – za razliku od grupnih časova ovde učitelj radi sa Vama „ jedan na jedan“, nadgleda i prati Vaš napredak jer je sav fokus na Vama kao pojedincu. U zavisnosti od toga šta želite da postignete vašom joga praksom na času se pored asana rade i neke od premeditativnih tehnika, tehnike relaksacije ili opuštanja, kao i tehnike pranajame ili jogičko disanje. Individualni časovi često služe i kao oblik terapije, kod raznih tegoba, povreda i bolesti. Svaki čas obuhvata i konsultacije gde možete pitati učitelja sve što vas interesuje a vezano je za vašu joga praksu.

Časovi meditacije - časovi meditacije preporučuju se osobama koje su pod stresom ili žele da dublje upoznaju sebe, spoznaju razloge svog stresa i svrhu života uopšte. Meditacija je način da bolje upoznamo sebe, da budemo bliži svom pravom Ja.

Paktikovanjem meditacije i premeditativnih tehnika, na fizičkom nivou osnažuje se i čisti nervni sistem dok se na enegetskom nivou podstice stvaranje i cirkulisanje životne energije osobe koja ih praktikuje a takođe čini da um postane smireniji i fokusiraniji. Pored toga što otklanja mentalne tenzije, vežbanje meditacije i premeditativnih tehnika donosi dublji osećaj mira u svakodnevnom životu. Praktikovanje meditacije pomaže uspostavljanju emotivne ravnoteže, podstiče kreativno izražavanje, jača volju, povećava optimizam, samopouzdanje i poverenje, jača stvaranje oslonca u sebi usmeravajući pojedinca ka otkrivanju unutrašnjih potencijala koji ga povezuju sa smislom.

Brojne studije pokazale su da se praktikovanjem meditacije mogu poboljšati mentalno i fizičko zdravlje. Neki od benefita meditacije su:

  • smanjuje krvni pritisak i nivo holesterola,
  • smanjuje nivoa stresa, anksioznosti i depresije,  
  • povećava proizvodnju hormona protiv starenja DHEA,
  • poboljšava rad imunih funkcija,
  • smanjuje intenzitet glavobolja i migrena,
  • smiruje nervni sistem, opuštaju se tenzije u mišićima,
  • jača volju, samopouzdanje i poverenje,
  • veća pažnja i bolji fokus,
  • proizvodi osećaj opuštenosti, mira i balansa.

Meditacija je jednostavan ali moćan alat koji će vas odvesti u stanje duboke relaksacije.

Meditacijom se otklanjaju mentalne tenzije te se s toga meditacija danas u svetu smatra odličnom preventivom i terapijom stresa, što su potvrdila i brojna klinička istraživanja.Vežbajući meditaciju stičemo jasan unutrašnji osećaj šta nismo mi, šta je ono što je suvišno i treba ga se osloboditi, čemu neopravdano pridajemo veliki, čak sudbonosan značaj. Radeći na sebi na ovaj način postižemo unutrašnju slobodu i to u nama rađa sve dublji mir.

Časovi pranajame ili vežbe disanja – ovo su tehnike jogičkog disanja koje nam pomažu da naučimo da dišemo pravilno, održavaju naša pluća u optimalnoj kondiciji, povećavaju vitalnost i zdravlje celog organizma. Dah se reguliše i kontroliše kroz vežbe disanja. Dužina trajanja izdaha, zadržavanja daha i dužina udaha regulisani su kapacitetom i snagom pluća. Pranayama je doslovno kontrola daha tj. upravljanje životnom energijom ili pranom putem kontrole daha. Vežbe pranajame jačaju nervni sistem, a um postane smireniji i fokusiraniji.

‘’ Dah je most između tela i uma. Ako je dah miran i um je miran’’

Časovi joga nidre – ovo je tehnika dubokog, svesnog i progresivnog opuštanja. Ljudi misle da se opuštaju dok sede u udobnoj stolici, sa šoljom kafe, pićem ili cigaretom, dok čitaju novine ili prate tv program. Sve to predstavlja samo razonodu čula i ne zadovoljava naučnu definiciju relaksacije.

Apsolutna relaksacija je iskustvo gde je svesnost obavezno prisutna. To je joga nidra – stanje dinamičnog spavanja, sistematski metod uvođenja potpune fizičke, mentalne i emotivne opuštenosti.

Tehnika joga nidre je jednostavna i zasniva se na receptivnoj svesnosti, a ne na koncentraciji. Cilj je da se vežbač uvede u stanje potpune opuštenosti, poznato još i kao alfa stanje. Dok mirno i opušteno ležite na leđima, slušate instrukcije joga učitelja koji vas vodi kroz vežbu prvo se progresivno opuštaju pojedini delovi tela, i to u određenom redosledu. U ovom delu vežbanja dolazi do opuštanja i pročišćavanja nervnih, senzornih i motornih puteva, a zatim se radi sa emocijama i simbolima kroz tehnike vizualizacije. Redosled opuštanja pojedinih delova tela je određen rasporedom centara u kori velikog mozga koji ih inervišu.

Joga nidra našla je svoju primenu u sledećim područjima:

  • rastu saznanja i kreativnosti,
  • povećanoj otpornosti prema stresu,
  • transformaciji ličnosti,
  • psihološkoj pripremi sportista,
  • poboljšanje memorije: efikasnije apsorbovanje informacija i njihovo kasnije reprodukovanje,
  • terapijskoj primeni – isceljivanje putem vizualizacije i pozitivnih afirmacija.

‘’Bićete zapanjeni kad shvatite i vidite šta sve možete da uradite kada uskladite misli, emocije i pokrete.’’

Sama navika redovnog vežbanja joge i meditacije ima tendenciju da zauvek promeni i poboljša vaš život i pogled na svet. Ako se odlučite za jogu možete dostići visok nivo svesnosti, balansa i snage.

Joga je i dobar vid relaksacije.

Praktikovanje joge i meditacije postaje životni stil velikog broja ljudi na zapadu koji na ovaj način postižu lični rast i razvoj jer doprinosi poboljšanju ukupnog zdravstvenog stanja, smirivanju i usredsređivanju uma, emotivnoj inteligenciji i stabilnosti, oblikovanju tela, boljem izgledu i uravnoteženijem psihofizičkom stanju u celini. Svako ko počne da primenjuje jogu osetiće dobrobiti već posle par meseci vežbanja.

‘’Sam život je baš ono u šta verujete’’

Svakim radnim danom i subotom u Wabi Sabi Joga studiju održavaju se redovni časovi hatha joge, dok nedeljom organizujemo razna predavanja i radionice iz srodnih oblasti kao što su:

  • Bowen tehnika,
  • Ajurveda (tradicionalna indijska medicina),
  • Thai masaža,
  • Djotiš (vedska astrologija),
  • Vastu (drevna nauka o prostoru),
  • Radionice plesa i telesne psihoterapije (upoznavanje sopstvenih emocija kroz susret s telom).

Wabi Sabi Joga radi sa ljudima svih generacija i profila. Časove vode sertifikovani instruktori i operativni treneri joge, članovi Joga alijanse Srbije (www.jogaaliajansasrbije.org). Grupe su manje, do 10 vežbača.

Moguće je vežbati u grupi, a možete zakazati i svoj individualni čas sa jednim od učitelja.

Za sve informacije kontaktirajte nas na brojeve telefona:

065/8484929 i 063/8406101,

ili na email: yogawabisabi@gmail.com,

www.wabisabiyoga.rs i

“Uspeh u jogi će dostići svako ko pobedi svoju lenjost. I nije važno da li je on mlad ili star, bolestan ili slab. Važno je samo da uporno vežba. ” - Hatha Joga Pradipika

Ostavite komentar
Ocenite firmu

    Iskustva i preporuke posetilaca

    Jovica Vitakic
    31.05.2016 09:32

    Posetite ovaj joga studio i kroz rad i edukaciju sa savrsenim terapeutima promenite svoj pogled na zivot.Moje iskustvo sa njima je jedno od najpozitivnijih u zivotu.Pomogli su mi da se oslobodim stresa,bolova u ledjima,regulisao sam telesnu tezinu.

    Isidora Kopunovic
    04.04.2015 01:33

    Trebaju mi casovi yoge, molim za cenovnik za yoga vezbe. Unapred hvala!

    Firme u blizini

    SUPAERIAL FITNESS YOGA, Ohridska 16, Vračar, Beograd
    Dynamic pilates & fitness studio, Nušićeva 10/5, Stari grad, Beograd
    Joga centar Gopi, Krunska 37/14 , Beograd, Vračar, Beograd
    Surya Yoga studio, Loznicka 11, Vračar, Beograd
    Atma joga centar, Bulevar Kralja Aleksandra 87, Zvezdara, Beograd
    Joga studio Ganesha, /, Stari grad, Beograd
    Bihar Joga Klub, Smiljanićeva 10, Vračar, Beograd
    Kriya Yoga Ananda, Mlatišumina 4, Vračar, Beograd
    Yoga Otium wellness center, Svetog Save 2, (Hotel Slavija Garni), Vračar, Beograd
    Face Yoga Ivana Mrkalj, Srbija, Beograd