Dodaj firmu

Zašto je IKEA odlučila da učestvuje na ovogodišnjem sajmu ugostiteljske opreme?

; Ažurirano 29.01.2024.
Zašto je IKEA odlučila da učestvuje na ovogodišnjem sajmu ugostiteljske opreme?

Interesantan je podatak da je ove godine na Međunarodnom Sajmu turizma, koji je krajem februara bio održan u okviru Beogradskog sajma po 42. put učešće uzela i švedska kompanija „ Ikea “. 

Zapravo je ovaj švedski proizvođač nameštaja učestvovao u okviru Međunarodnog sajma HORECA – oprema, koji se u okviru pomenutog Sajma turizma organizuje već 16 godina sa velikim uspehom.

Otkud Ikea na Sajmu turizma 2020?

Kako su naveli iz mnadžmenta ove uspešne švedske kompanije, odluka da uzmu učešće u jednom od najvećih sajmova u Srbiji, ali i u ovom delu Evrope su doneli iz prostog razloga, što žele određeni deo svog programa da prezentuju posetiocima Sajma.

Naime, švedska kompaija „ Ikea “ ne proizvodi samo nameštaj za kuću i uopšteno ostalo pokućstvo, već ima i specijalan program, koji je usmeren na oblast ugostiteljstva, ali i na uređenje kancelarije, odnosno poslovnog prostora.

Ikea for Business program

Specijalan program koji je švedska kompanija „ Ikea “ unela u ponudu je namenjen poslovnim ljudima i preduzećima, uopšte.

Omogućeno je svim zainteresovanim licima da postanu članovi tog programa, te da ostvaruju na taj način različite benefite prilikom kupovine kancelarijskog nameštaja i drugih potrepština, ali i ugostiteljske opreme, koju isto tako ima u ponudi ova kompanija.

Svim članovima tog programa „ Ikea “ nudi mogućnost da naruče veće količine izabranog nameštaja, ali i da celokupnu narudžbinu plate nakon dostavljenog predračuna.

Posebno je zanimljivo napomenuti i to da se ova švedska kompanija potrudila da maksimalno pomogne klijentima, koji se odluče da koriste benefite „ Ikea for business “ programa, pa im nudi i jednu posebnu uslugu. A ona uključuje mogućnost angažovanja stručnjaka sa ciljem dizajniranja enterijera preduzeća klijenta. Posle toga će mu biti ponuđen i odgovarajući nameštaj, a potrebno je da zainteresovani za tu uslugu izvrše zakazivanje termina na propisanu mejl adresu.

Olakšana je komunikacija sa svim klijentima, koji se budu opredelili za ovaj program, jer se ona može odvijati i online.

Da kažemo još i to da će na sve kupljene stolove i stolice za kancelariju, te na ostale tačno određene komade nameštaja za kancelariju i poslovni prostor, svaki klijent da dobije i 10 godina garancije.

Idi na vrh strane