Kompletan HORECA program za ugostiteljske objekte i servis espreso aparata. Mogućnost naručivanja online
Pročitaj više
Preduzeće Meding Pak iz Beograda nudi Vam veliki izbor opreme za ugostiteljstvo koji će podići nivo usluge na viši nivo. U našoj ponudi nalazi se domaći med za domaćinstvo ili upakovan, ali i drugi proizvodi upakovani u kesice ili pakovanja sa logom Vaše firme
Pročitaj više
Reklamni ugostiteljski šećer je cest deo nekih kolekcija. Sa prvim prolećnim danima, bašte restorana i kafića, ponovo postaju prepune, a svaki ugostitelj želi da na svoje goste ostavi što bolji i upečatljiviji utisak. Prijatna atmosfera, ljubazno i uslužno osoblje, ugodan ambijent – sve je tu, ali da bi se posetioci osećali sasvim lagodno i opušteno, neophodno je voditi računa i o najsitnijim detaljima.
U takve detalje ubrajamo ugostiteljski šećer u kesicama, naravno, sa logotipom ugostiteljskog objekta.
Svaki vlasnik kafane, kafića, splava, bifea, hotela ili restorana, želi da bude prepoznatljiv i sasvim drugačiji od drugih.
Ukusi gostiju su različiti, pa će neko poželeti tursku ili nes kafu, espresso ili kapućino, sasvim bez šećera ili sa minimalnom količinom. Zbog toga je uobičajena praksa da se napici pripremaju bez zaslađivanja i da gosti po svom ukusu dodaju šećera koliko žele.
Marketing je u svim porama života, tako da je veoma bitna i vaša reklama na kesici za ugostiteljski šećer. Postoji dosta gostiju koji neće iskoristiti šećer u svom napitku, ali će zbog toga vrlo rado tu istu kesicu poneti sa sobom, kao svojevrsnu uspomenu na prijatne trenutke provedene u restoranu, kafiću...
Interesantno je da je čak i hobi nekih ljudi da sakupljaju reklamni ugostiteljski šećer, iz raznih objekata u kojima su imali prilike da budu gosti.
Ugostitelji sve ovo veoma dobro znaju, kao i činjenicu koliko je važno misliti o svim sitnicama i ulagati na sve moguće načine u svoju reklamu i prepoznatljivost na tržištu.
Njihova želja je da se ugostiteljski objekat izdvoji u odnosu na druge kao posebno mesto i svojevrstan brend.
Jedan od suptilnih načina da to postignete jeste da uradite štampu na kesicama za ugostiteljski šećer. Znak vaše firme, to jest, logotip, urađen u jednoj boji ili u punom koloru, ostaviće značajan utisak i tako vas izdvojiti u odnosu na konkurenciju.
Razmislite – zbog čega biste propustili priliku da se dodatno izreklamirate i da ispred vaših gostiju konobar iznese šećer u kesicama na kojima ne piše apsolutno ništa? Ljudi veoma obraćaju pažnju na sitnice, tako da izbrendiran šećer svakako dodatno svedoči o vašoj poslovnosti i ozbiljnom pristupu radu.
Šećer za kafane i druge ugostiteljske objekte nam dolazi u različitim pakovanjima, kao što su jastučići, trouglići, šećer u duguljastom pakovanju, u kesicama sa četiri vara, univerzalni šećer i univerzalni žuti šećer.
Kafići su omiljena mesta na kojima se okupljaju mladi, tako da će izbrendirani šećer svakako predstavljati dodatnu atraktivnost za posetioce. Gramaža ugostiteljskog šećera može biti različita, i kretati se od četiri i pet grama, dok je rok upotrebe obično dve godine.
Ako ste proveli deset ili petnaest nezaboravnih dana u nekom hotelu na obali mora, tada svakako želite da ponesete samo najlepše uspomene, a jedna od važnih sitnica može biti i reklamni šećer koji ste koristili svakoga jutra kada ste ispijali kafu na terasi hotela, sa pogledom na pučinu.
Transportno pakovanje šećera za hotele je obično dve hiljade komada, a isporuka se obavlja na vašu adresu, najčešće u roku od dva dana.
Cena ugostiteljskog šećera zavisi od gramaže, pa je na primer za kesicu belog šećera potrebno izdvojiti oko 0, 90 dinara, a minimalna količina je oko 2000 komada.
Kada poručujete prvi put, radi se izrada klišea, radi brendiranja i cena za tu uslugu je oko 1000 dinara po jednoj boji. Svaki sledeći put kada poručujete šećer, taj izdatak nemate.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta.