Dodaj firmu

Da li su rođendaonice isplativ biznis?

; Ažurirano 29.01.2024.
Da li su rođendaonice isplativ biznis?

Kada smo u potrazi za isplativim biznisom, najpre moramo razmisliti o tome koje su to sve stavke u koje ćemo uložiti novac. Kada govorimo o igraonicama, posebnu stavku čine rođendaonice, koje su se izdvojile kao poseban biznis.

Vlasnici igraonica u želji da ostvare dodatan prihod, najčešće iznajmljuju prostor i za proslavu rođendana, gde se sam zakup termina dodatno naplaćuje. Novac od zakupa rođendaonica je glavni izvor prihoda. Ako uzmemo u obzir da jedan  termin u rođendaonici za proslavu rođendana košta od 80 do 300 evra za 2,5 sata, nije teško zaključiti da je to osnovni razlog otvaranja rođendaonica.

Međutm, ako o rođendaonici razmišljamo samo kao o biznisu, nećemo ostvariti značajnu zaradu.

Razlog leži u tome, što nije dovoljno urediti prostor i već postojeću igraonicu ponuditi kao prostor za slavljenje rođendana. Da bi Vaš biznis bio isplativ, morate stalno ulagati u različite sadržaje i menjati ih na svakih par meseci, jer su deca najveći kritičari i uvek isti sadržaj im brzo dosadi, što može biti razlog za neisplativost Vašeg biznisa.

Ukoliko se svojoj rođendaonici maksimalno posvetite, ulažete u inventar, igračke i opremu, angažujete uvek nove i zanimljive animatore koji će osmisliti zabavne sadržaje za dečije rođendane i voditi računa o bezbednosti dece, možete se nadati slolidnoj zaradi.

Osim prihoda od zakupa igraonice, možete ostvariti procenat od usluge keteringa, pića ali i drugih kreativnih usluga ukoliko umete da ih osmislite.

Zabluda je da se od organizacije rođendana možete obogatiti, ali možete od nje pristojno zaraditi uz maksimalno zalaganje, poštovanje dogovora koji imate sa klijentom i vođenje računa o higijenskim uslovima u samoj igraonici, svojim zaposlenimai celom timu koji je zadužen za organizaciju rođendana. Samo na taj način Vaš biznis će moći da opstane. Pored smilsa za biznis, morate zaista razumeti decu i njihove potrebe i znati šta da im ponudite, morate voleti svoj posao i stalno uvoditi inovacije koje će oduševiti decu, a samim tim i roditelje koji će postati Vaši stalni klijenti.

Idi na vrh strane