Brendiranje izloga Beograd

Adresa: Knezevacka 17-19
Beograd
Adresa: Ugrinovačka 15
Beograd
Adresa: Radovana Simića Cige 21
Beograd
Adresa: Save Mrkalja 28
Beograd
Adresa: Blagoja Parovića 15, Banovo Brdo
Beograd
Adresa: Vojvode Stepe 347c
Beograd
Adresa: Surčinski put 103 dj
Beograd
Adresa: Petra Bajalovića 5
Beograd
Adresa: Gospodar Jovanova 44, Beograd
Beograd
Adresa: Živka Davidovića 10
Beograd
Vaša firma se ne nalazi ovde?
Pomoći cemo Vam da vas uvek pronađu
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Brendiranje izloga
Pitaj firme
Kontakt podaci za vašu firmu

Brendiranje izloga

Staklo izloga, „golo“ i providno – svakako nije ono što želite. Ne samo da estetski ne izgleda lepo, već vam ne nudi nikakvu reklamu, a ni privatnost. Zar nije super da prolaznici pored vašeg lokala gledaju u vašu reklamu preko cele staklene površine, dok vi iznutra sasvim lepo posmatrate spoljašnjost? Brendiranjem izloga takav efekat možete postići.
 

Brendiranje lokala

Ovo je zapravo, štampa velikih formata. Sama štampa se radi na mat ili sjajnoj PVC foliji. One Way Wision ili rupičasta folija, omogućiće vam neometanu dnevnu svetlost u lokalu. Štampana reklama prekriva staklenu površinu i onemogućava posmatrača da vidi unutrašnost objekta, dok se kroz poleđinu jasno vidi spoljašnjost uz efekat toniranog stakla.

Brendiranje prodavnica

Ispisivanje ili lepljenje izloga vaše prodavnice, predstavlja savršen način da „namamite“ slučajne prolaznike u vašu radnju. Staklenu površinu svog prostora iskoristite kao neku vrstu reklamnog panoa, na kome ćete predstaviti proizvode ili usluge koje pružate, istaknite akcije, najpovoljnije cene, popuste... Naglasite ljudima zašto da dođu baš kod vas, a ne kod nekog drugog, kao i šta gube, ako samo prođu pored vaše prodavnice. Tu poruku svima može preneti vešto osmišljen grafički dizajn i lepo odštampana folija za brendiranje vaše prodavnice.

Brendiranje tržnih centara

Tržni centar, šarenolik i privlačan, već samim svojim izgledom budi radoznalost da svratimo i vidimo čega sve tamo ima. Ukusno i moderno izbrendirane staklene površine tržnog centra, pružiće nam dovoljno infomracija o robi i uslugama koje se nude, o aktuelnim akcijama, rasprodajama... A to je sve ono što želimo i razlog da svratimo i izađemo sa punim kesama! Brendiranjem se iskorišćavaju postojeće staklene površine da privuku pažnju, ostave utisak na kupce a zaradu za prodavce. 
 

Brendiranje izloga – iskustva

Jednoga dana, možda poželite da skinete postojeće folije koje su brendirale vaš izlog i zamenite ih novim. Jer – imate nove artikle, nove usluge, nove rasprodaje, akcije... Dobra vest jeste da su folije za brendiranje izloga tako napravljene da prilikom skidanja ne ostaju tragovi lepka, čak iako je folija krasila vaše izloge nekoliko godina. 
Zaštita privatnosti i dobra reklama, upravo je to ono što vam je potrebno, pozovite štamparije oglašene ispod našeg teksta i dogovorite se oko saradnje.
Brendiranje izloga – cena:
PVC prozorska folija – One Way Vision, od 11 do 17 evra po metru kvadratnom.
PVC Clear folija, providna – od 8 do 12 evra po kvadratnom metru. 
Izlazak na teren, prosečna cena oko 10 evra; montaža u proseku oko 4 evra po kvm.
Izrada grafičkog dizajna u dogovoru sa štamparijom.
*Cene su informativnog karaktera, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate štamparije ispod teksta.
Brendiranje izloga za Wurth
Nedostupno

Brendiranje izloga za Wurth

Cena na upit
Pogledajte sve proizvode

Iskustva i komentari posetilaca

Miroslav Jagnjic
Nikola Majstorovic
Sto se tice brendiranja izloga najbolje je da se posavetuje sa nekim profesionalcem. lako cete pronaci nekog ko ce da vam tu reklamu napravi. Potrebno je na prvom mestu da nadjete nekog ko ce na pravi nacin da vam je osmisli.
Petar Jankulovski
U svakom slucaju brendiranje izloga nije bas nesto sot je preterano pristupacno.
Ivana Petrovic
Ukoliko vam je potrebno brendiranje izloga, onda u svakom slucaju ne treba da stedite na novcu. Stvar je u tome da je to sve nesto sto mora dosta da se plati.
Marina Zivkovic
Vidim da ljudi ulazu sve vise novca u reklamu ali iapk i pored toga smatram da je veoma bitno da izlozi budu bas onako kvalitetni.
Jovana Milinkovic
Mogu samo slobodno da kazem da je sto se brendiranja izloga tice, veoma vazno da se odlucite za kvalitet. Sve drugo je manje vazno.
Petar Jankulovski
Ako mislite da na brendiranju izloga stedite, onda je samo bitno da odmzha znate da nikada ne mozete imati bas tako dobru reklamu.
Lea Stankovic
Koliko mi je samo poznato, samo slobodno mogu da kazem da je brendiranje izloga ipak nesto sto treba da ostavi pravi utisak.
Stojance Ristovski
Koliko je samo meni poznato, brendiranje izloga je nesto sto u svakom slucaju moze dosta da kosta.
Simona Vucinic
Koliko mi se samo cini, ovde je veoma vazno da se odlucite za kvalitet. Van toga, druge stvari i nisu bas toliko vazne.
Milen Jovanovic
Koliko mi se samo cini, ovo je samo veoma bitno da uradite na vreme.
Marta Dencevic
Ipak je najvaznije od svega da brendiranje izloga uradi bas sa nekim velikim stilom i ukusom i da po tom pitanju zaista ne treba nesto posebno da brinete.
Filip Milutinovic
Ako razmiljate kako pravilno da utrosite folije, onda je brendiranje izgloga sigurno jedno od boljih resenja za vas.
Ljubinka Sreckovic
Brendiranje izloga je ipak nesto sto u danasnje vreme svi rade, tako da je ipak potrebno da potrazite neko strucno mesto, koje ce da napravi jedinstveno resenje samo za vas.
Mihajlo Nastasovic
Po pitanju brendiranja izloga ako mene pitate, samo treba da odlucite da posetite neko provereno mesto u koje mozete da imate puno poverenje.
Nikolina Pantelic
Licno mislim da je po pitanju brendiranja izloga ubedljivo najbolje resenje da odlucite da posetite neko strucno i provereno mesto u koje je zaista vazno da imate puno poverenje.
Todor Markovic
Kada bih ja radio reklamni materijal, onda bi mi prvo resenje odmah bilo brendiranje izloga. To zaista vise i nije toliko skupo u danasnje vreme.
Jana Stankovic
Ukoliko vam je potrebon kvlaitetno brendiranje izloga, najbolje je da posetite mesto koje se zove Broutality i da se bas tamo uverite u kvalitet.
Biljana Brankovic
Kada pricamo o kvalitetnom brendiranju izloga, ubedljivo je najbolje resenje kada biste se po tom pitanju posavetovali sa Kolortone.
Janko Zivanovic
Svaki vlasnik nekog butika bi po meni trebao da brendira svoj izlog posto je to nesto sto zaista privlaci musterije. takodje, cena od nekih 20 eura po kvadratu je zaista i vise nego povoljna.
Petar Jankovic
Kada pricamo o brendiranju vozila, ono sto je mozda posebno zanimljivo je to da svi nekako u danasnje vreme teze da im ti izlozi budu nekako prenatrpani bojama. ja ne smatram da je to dobro. Smatram da je svedenost jedna od osnovnih stvari na koju svako treba da obrati paznju
Ivan Stojanovic
Sto se tice brendiranja izloga najbolje je da se posavetuje sa nekim profesionalcem. lako cete pronaci nekog ko ce da vam tu reklamu napravi. Potrebno je na prvom mestu da nadjete nekog ko ce na pravi nacin da vam je osmisli.
Marko Petrovic
Bez ovoga se po meni rad odredjenih butika, ateljea frizerskih salona prosto ne moze zamisliti. Jednostavno, svako od vas ko planira da posluje na uspesan nacin ili makar samo na pozitivnoj nuli je najbolje da ulozi novac u reklamu.
Dusan Markovic
Smatram da je ovo kalitetan izbor za reklamu ali je potrebno da on bude uradjen sa ukusom i kvalitetno grafickim dizajnom osmisljeno.