Biljni protein Beograd

Adresa: Knez Mihajlova 21, (TC Milenijum, lok 42)
Beograd
Adresa: Svetogorska 25/5
Beograd

Biljni protein Novi Sad

Adresa: Kosovska 19
Novi Sad
Vaša firma se ne nalazi ovde?
Pomoći cemo Vam da vas uvek pronađu
Postavi pitanje svim firmama
iz kategorije Biljni protein
Pitaj firme
Kontakt podaci za vašu firmu

Biljni protein

Proteini su neophodni ljudskom organizmu, a prema nekim studijama, preporučena dnevna doza proteina iznosi jedan gram na svaki kilogram telesne težine. Kao što znamo, proteini se najčešće nalaze u mesu, mleku i drugim proizvodima životinjskog porekla. 
 
 
Takođe, znamo i da postoje ljudi koji su vegetarijanci, i kojima meso nije nikada na meniju. A proteini su potrebni i njima. Odgovor na ovo naizgled teško pitanje jeste da se proteini nalaze i u namirnicama biljnog porekla. Ovakva hrana je veoma važna ali pre svega neophodna za vegetarijance.

Biljni proteini

Ljudi koji zagovaraju mesnu ishranu, kao glavni argument navode nedostatak proteina u biljkama, a odatle i nemogućnost da u telo unesemo sve hranljive materije koje su našem organizmu potrebne.
Potrebno je naglasiti da biljni proteini sadrže mnoge aminokiseline, ali nijedan biljni izvor ne sadrži sve esencijalne amino kiseline u potpunosti. Ono što je potrebno da se učini, to je da se kombinuju proteini biljnog porekla da bi se unele sve aminokiseline koje su telu neophodne za normalan rad.

Prednosti biljnih proteina

Najpre, biljni izvori proteina nisu u spoju sa zasićenim mastima i holesterolom, ne sadrže mataboličke ostatke iz tela životinja, kao ni hemijske ostatke tretmana kojima su podvrgavane životinje a kasnije i njihovo meso.
 
 
Dalje, biljni proteini imaju nizak sadržaj masti a visok sadržaj vlakana, vitamina i minerala, zatim sadrže fitohemikalije koje doprinose zdravlju i prevenciji bolesti.
Soja je veoma bogata proteinima, i često se nalazi na meniju vegatarijanaca. Jedna šoljica soje sadrži čak 28 grama proteina. Tofu je sir od soje. Takođe služi kao zamena za meso, i 100 grama tofu sira sadrži 8 grama belančevina. Pored toga, ima visok nivo gvožđa i magnezijuma. 
Mahunarke, kao što su grašak, pasulj, sočivo i sl. u sebi imaju zavidnu količinu proteina. Posebno su preporučljivi obroci koji sadrže kombinaciju zelenog povrća i integralnih žitarica jer se u njima nalazi određena količina proteina. 

Biljni proteini – iskustva

Da se ne biste mučili sa pripremanjem zahtevnih zdravih obroka, mnogo je jednostavnije da kupite gotove suplemente koji sadrže proteine iz drugih izvora, kao što su biljni izvori. Kao što smo naveli, veoma zastupljen je protein iz soje, koji je važan i ljudima koji su alergični na životinjske proteine. Soja je veoma moćna biljka koja sadrži esencijalne masne kiseline, vitamine, minerale i vlakna. Takođe, poseduje i fitinsku kiselinu koja ima antioksidativna svojstva i može pomoći u sprečavanju nekih vrsta karcinoma kao i sniziti nivo loših masti u krvi. 
Ukoliko želite nešto zaista zdravo i dobro za svoje telo, suplementi koji sadrže biljne proteine su svakako odličan izbor. 

Biljni proteini – cena:

Potrebno je izdvojiti od 169 din. sve do 2390 dinara za dodatke ishrani koji sadrže biljne proteine.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme ispod našeg teksta.

Iskustva i komentari posetilaca

Marina Dakic
Na nasem trzistu postoje biljni proteini razlicitog kvaliteta. Uglavnom se oni mogu gotovo svuda pronaci. Biljni proteini narocito znace kao dodatak ishrani vegeterijancima koji inace pade od nedovoljnog unosenja proteina, posto ne jedu meso.
Petar Jankulovski
Kako god da okrenete, biljni proteini su ipak nesto sto treba da se debelo plati.
Ivana Petrovic
Probala sam pre odredjenog vremena biljni protein i samo mogu da kazem da je veoma bitno da se na vreme sto se njega tice odlucite za kvalitet.
Stojance Ristovski
Kako god da okrenete, ovo je posebna vrsta proteina. Ukoliko se bas za njih odlucite, sigurno je samo to da se necete pokajati.
Marina Zivkovic
Koliko se samo meni cini, sto se ovih proteina tice, veoma je vazno samo da se na vreme odlucite za kvalitet. Sve drugo je po meni daleko manje vazno.
Milen Jovanovic
Koliko mi se samo cini, biljni proteini su jedni od boljih proteina koji postoje na nasem trzistu. Ipak je meni bitno da sve bude prirodno.
Jovana Milinkovic
Koliko mi je samo poznato, najvaznije od svega je da po pitanju biljnog proteina se odlucite za kvalitet. Sve drugo je daleko manje vazno.
Lea Stankovic
Koliko mi se samo cini, ovo bas moze da bude nesto sto je onako ozbiljno.
Filip Milutinovic
Koliko mi se samo cini, ovo je zaista i vise nego odlican protein. Jedini je problem u tome sto za njega zaista treba imate dosta novca.
Simona Vucinic
Samo treba da znate da je bitno da ove proteine kupite iskljucivo na nekom proverenom mestu.
Mihajlo Nastasovic
Po ovom pitanju ako mene pitate, samo treba da se obratite nekom strucno licu i vise nista dalje po tom pitanju ne treba da se brinete. Vazno je samo da iza sebe imate neko strucno i provereno lice.
Marta Dencevic
Ipak sam generalnog misljenja da vegeterijanci na neki nacin preteruju i da se zaisat sa proteinom i ne treba toliko puno igrati. Mozete samo da nabacite nepotrebnu masu.
Todor Markovic
Ako mene pitate, po pitanju biljnog proteina, samo treba da se odlucite da posetite neko strucno i provereno mesto na kojem vam nece uvaliti neko djubre.
Ljubinka Sreckovic
Posto je moja drugarica vegeterijanac, uvek se odlucuje da kvalitetan biljni protein kupi u ruskoj apoteci u Beogradu.
Nikolina Pantelic
Po pitanju kvalitetnog biljnog proteina, idealno je da posetite radnju Diastar u ciji kvalitet se i sami mozete uveriti.
Jana Stankovic
Ovo je posebno znacajan protein koji je posebno potreban onim sportistima koji ne konzumiraju namirnice koje su zivotinjskog porekla. Cula sam da se posebno kvlaitetni biljni proteini mogu kupiti u WVS.
Biljana Brankovic
Jako je generalno tesko da mi obicni smrtnici kupimo kvalitetne proteine koji su biljnog porekla.
Janko Zivanovic
Ovu su na prvom mestu proteini koji su namenjeni ljudima koji ne praktikuju da u svoj organizam unose nesto sto je zivotinjskog porekla.
Petar Jankovic
Biljni protein je osnovna vrsta proteina koju treba da unose vegeterijanci. Pri tome, unosenje biljnog proteina se preporucuje svima koji trebad a se pridrzavaju odredjenog higijensko dijetskog rezima.
Marko Petrovic
Jos je u moje vreme bilo sportista koji su praktikovali da se hrane vegeterijanskim tipom ishrane. Smatrali su da im je to najbolje resenje. Takodje, zbog toga su se uglanom orijentisali na unosenje proteina koji su biljnog porekla.
Dusan Markovic
Biljni protein je sastavni deo ishrane za one sportiste koji su vegeterijanci pa im samim tim nije prihvatljivo da se proteinin ekstrahuje iz namirnica zivotinjskog porekla. U danasnje vreme, zaista nije tesko pronaci kvalitetne biljne proteine na nasem trzistu.
Ivan Stojanovic
Na nasem trzistu postoje biljni proteini razlicitog kvaliteta. Uglavnom se oni mogu gotovo svuda pronaci. Biljni proteini narocito znace kao dodatak ishrani vegeterijancima koji inace pade od nedovoljnog unosenja proteina, posto ne jedu meso.