Subota, 26.05.2018

Magazin » Lepota » Kosa i nokti » Hrana za zdravu i lepu kosu – šta jesti protiv opadanja kose, a šta je dobro za tanku i lomljivu kosu?

Hrana za zdravu i lepu kosu – šta jesti protiv opadanja kose, a šta je dobro za tanku i lomljivu kosu?

Objavi ovaj članak na

2.04.2018 3:31 PM

Izgled vaše kose u mnogome zavisi od vaših prehrambenih navika. To je još jedan od razloga da jedete zdravo.

Polen

Polen ima izuzetnu nutritivnu vrednost: sadrži proteine, ugljene hidrate, lipide, vitamine, mineralne soli, kao i oligo elemente, antibiotičke supstance i rutin. Polen, dakle, ima nekoliko prednosti: funkcionalno rebalansiranje, metabolički stimulans, organski detoksifikator, toniranje i remineralizacija. Zaista je osnovni dijetetski dodatak za oporavak kose. Kao preventivni tretman za gubitak kose tokom bolesti, ekstremnog umora ili u slučaju alopecije, polen će vam pomoći da revitalizujete kosu.

Pivski kvasac

Ova namirnica je najbogatija vitaminom B koji čisti naš organizam od toksina. Pivski kvasac može sprečiti da vam se kosa masti više nego obično, naročito u proleće i u jesen, ali vas može zaštititi i od peruti. On će samo upotpuniti efekat koji polen ima na vašu kosu.

Matični mleč

Matični mleč je izuzetno dobar za regeneraciju ćelija. Tu svoju osobinu najviše duguje deziksoribonukleinskoj i pantotenskoj kiselini koje ubrzavaju proces oporavka kose i koje mogu sprečiti njeno opadanje. Ako ga budete redovno unosili, nakon svega par meseci ćete primetiti drastične promene (na bolje) u kvalitetu vaše kose.

Sojin lecitin

Sojin lecitin izuzetno povoljno deluje na kosu, naročito na onu koja je sklona lomljenju, pucanju i na onu koja je dosta tretirana: farbana kosa, kosa koja se stalno fenira, čupa gumicom i slično. Sojin lecitin će je regenerisati, očvrsnuti je i sprečiti da bude tako krhka.

A evo kakve koktele možete napraviti za sebe kako biste poboljšali izgled svoje kose i osnažili je:

  1. Sok od povrća bogat vitaminom A i sumporom – protiv gubitka kose peruti i jake seboreje

šargarepa + kupus + peršun + crni radić+ spanać + maslačak

Navedene sastojke staviti u blender, dodati malo vode i popiti.

  1. Sok od voća bogat vitaminom A

breskva + kajsija + dinja + nektarina šljiva

Piti kao sok.

Koje namirnice treba da izbacite?

Kobasice, sa izuzetkom prirodnog pršuta, masno meso, u sosovima ili dimljeno, prženu ribu i prženu hranu generalno, beskorisne životinjske masti, puter.

Koje namirnice treba da SMANJITE?

Masne i fermentisane sireve, beli hleb, belo brašno i beli pirinač, peciva, bonbone, kupovne sladolede prepune šećera, gaziranu vodu, alkohol, vino, kafu.

Pregled komentara (0)

Pošaljite komentar

Ocena: 0,00 od 0 glasova 12345

Napiši komentar




maj 2018.
P U S Č P S N
« apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031