Subota, 01.11.2014

Magazin » Life style » Ishrana » Jelovnik za trudnice

Jelovnik za trudnice

Objavi ovaj članak na

20.05.2010 12:01 AM

jelovnikPotrebno je da kontrolišete svoju težinu svake nedelje. Ako posle trećeg meseca trudnoće dobijate 300 grama nedeljno, sve je u redu. Ako ste prešli ovu granicu, odmah smanjite uzimanje hrane koja goji.Ukoliko i pored toga nastavite da se gojite, obratite se odmah lekaru, jer ima i drugih razloga koji mogu da dovedu do povećanja vaše težine. Neke žene gube težinu do trećeg meseca trudnoće, naročito one koje povraćaju. Ako je to vaš slučaj, nemojte da se brinete. Čim budete prestali sa povraćanjem vratiće vam se stara težina.U trudnoći bi trebalo da dobijete najviše 10 kilograma.
NAMIRNICE КОJЕ TREBA IZBEGAVATI
To je hrana koja se teško vari kao što su pržena jela, sosovi, slana riba, škembići, ostrige i divljač. Zatim hrana koja samo goji poput belog hleba, kuvanog mesa, mesa iz konzerve ili sirovog mesa.
So možete potpuno da isključite je iz jelovnika poslednjih nedelja trudnoće, a u toku trudnoće uzimajte je u malim količinama. Hrana koju uzimate bez soli biće ukusna kao da je posoljena, ako je začinite sa malo limunovog soka i peršunovog lista.jelovnik1
Dnevni obroci za trudnice

DORUČAK:
Dve šolje bele kafe
Dve kriške crnog hleba
Džem 35 grama
Maslac 25 grama
Jedno kuvano jaje
Sveže voće 200 grama
RUČAK
Porcija salate od sezonskog povrća ( paradajz, kupus, šargarepa, rotkvica) začinjena uljem i limunom
Jedno parče crne džigerice 100grama
Jedno parče belog mesa sa roštilja
Kriška crnog hleba
Sir 35 grama
Jedna kruška
Voćni kolač
jelovnik2VEČERA
200 grama pastrmke
Spanać
Parče pohovanog kačkavalja 40 grama
Kriška crnog hleba
Voćna salata 100 grama
Čaša jogurta
U toku trudnoće neke žene imaju neodoljtvu želju za izvesnim namirnicama. Naravno, potrebno je da te želje ispunite koliko је to moguće.
Isto tako treba da promenite način ishrane. Ako ste pre trudnoće uglavnom jeli hranu bogatu mesom, jajima, ribom, a veoma retko sveže voće i povrće, sada treba da jedete što više svežeg voća i povrća. Vaš uobičajeni obrok treba da bude sastavljen od raznovrsnih namirnica koje će vam dati između 2000 i 2500 kalorija dnevno.




Pregled komentara (0)

Pošaljite komentar

Ocena: 3,50 od 6 glasova 12345

Oznake teksta

,

Napiši komentar


novembar 2014.
P U S Č P S N
« okt    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930