Dodaj firmu

Zašto je važno da održavate komunikaciju sa pacijentima u stomatološkoj ordinaciji?

; Ažurirano 16.01.2024.
Zašto je važno da održavate komunikaciju sa pacijentima u stomatološkoj ordinaciji?

Ukoliko ste stomatolog onda ste sigurno primetili koliko je važna komunikacija sa vašim pacijentima pri svakom kontaktu i između zakazanih termina. Pacijenti žele da se osećaju sigurnim i da im neko kaže kako će sve biti u redu. Pacijenti često osećaju veliku uznemirenost na samu pomisao da moraju kod stomatologa i zato će vaša lepa reč pomoći da se ta anksioznost smanji a strah vremenom u potpunosti nestane.

Uvek budite u kontaktu sa vašim pacijentima dok čekaju na zakazan termin, dok sede u ćekaonici, za vreme njihovog tretmana dok sede u stolici, ali i u periodu između samih tretmana. Pomozite sa savetima i odgovorima na pitanja. Pacijenti izuzetno cene kada je stomatolog dostupan da im odgovori na sva njihova pitanja, naročito ako trenutno osete bolove ili ih zaboli zub usred noći.

Pre posete

Komunikacija pre posete vašoj ordinaciji je izuzetno važna. Napravite plan i pošaljite podsetnik za svakog pacijenta u okviru sms poruke ili maila. To će im dati do znanja da mislite na njih i da su vam važni.

Osim što ćete ih podsetiti na dolazak. Dajte im određena uputstva oko stvari koje bi trebalo i koje ne bi trebalo da rade. Npr. Da ne jedu pre dolaska na tretman, da ponesu sva dokumenta ili ukoliko imate online upitnik da ga popune pre posete.

Za vreme posete

Komunikacija je važna u svakoj fazi pregleda. Dok čekaju pacijenti se često dosađuju, pa ukoliko u čekaonici imate TV uređaj možete im puštati edukativne sadržaje o značaju lečenje i prevenciji zuba.

Pri odlasku ponovite još jednom uputstva ako pacijent treba da koristi određeni lek ponovite kako da ga koristi, i sve korake koje treba da sledi dok ponovo ne dođe na tretman.

Ukoliko imate novog pacijenta, bilo bi dobro da ga uputite u njegov online upitnik. Pokažite pacijentu da može da poseti svoj profil i da ima ažurirane podatke o svojim posetama, plaćanjima i druge podatke što će mu pružiti sigurnost.

Pokažite pacijentima da mislite na njih čak i dok su praznici. Pošaljite praznične čestitke, čestitajte im rođendan, šaljite im sva važna obaveštenja i novosti.

Uvek je dobro imati profil na društvenim mrežama kako bi vaši pacijenti mogli da vas prate i saznaju sve novosti i da bi mogli da budu u toku sa dešavanjima i terminima.

Ali lična komunikacija je uvek važnija jer direktno pokazuje pacijentu da su važni i da vaš odnos nije samo vreme dok ste u ordinaciji.

Idi na vrh strane