Dodaj firmu

Šta je potrebno pacijentima kada dođu u stomatološku ordinaciju?

; Ažurirano 16.01.2024.
Šta je potrebno pacijentima kada dođu u stomatološku ordinaciju?

Ukoliko ste stomatolog i novi ste u poslu ili ste u fazi otvaranja svoje prve stomatološke ordinacije, verovatno se pitate šta zapravo pacijenti očekuju od vas i šta je ono što bi voleli da dobiju kroz usluge koje pružate.

Čak i stomatolozi koji imaju veliko iskustvo u radu sa pacijentima ponekad se pitaju da li su na pravom putu i na koji način bi mogli da unaprede svoju uslugu.

Ovo su neke od najvažnijih stvari koje pacijent očekuje:

  • Budite otvoreni, jasni i iskreni u pogledu uslova plaćanja i vrste osiguranja koje pokrivate. Možda se čini besmislenim, ali ovo je najvažnije za pacijente. Takođe, budite transparentniji što se tiče cena, jer će to olakšati pacijentima da se odluče da dođu kod vas. Najbolje bi bilo da na svom sajtu već imate ažuriran cenovnik usluga
  • Budite fleksibilni u pogledu termina. Omogućite pacijentima priliku da zakažu i vikendom ukoliko ima je to posebno važno i ukoliko nemaju vremena preko nedelje.
  • Pazite na male znake pažnje, kao što je obaveštavanje pacijenta koji ćeka da se neki termin oslobodi, da je neko od pacijenata otkazao termin. Takođe, uvek odgovorite na poruku, pohvalu ili kritiku.
  • Pobrinite se da pacijenta podsetite na zakazani termin. To će im stvoriti osećaj da brinete o njima i da ste profesionalac.
  • Pobrinite se da imate dobre ocene na Googlu. Danas u doba interneta pacijenti će vas uvek prvo potražiti na webu, osim sajta tražiće i pozitivne ocene vaših pacijenata. Zato se pobrinite da obezbedite pozitivne komentare vaših stalnih pacijenata, jer je to sigurno jedna od stvari koja će vam doneti nove pacijente.
  • Nagradite pacijente koji vas preporuče svom prijatelju! Preporuka je veliki kompliment i zato ona može biti nagrađena simboličnim popustom na neku od usluga.
  • Ukoliko ste u mogućnosti oezbedite svojim pacijentima simbolične poklončiće kada dođu na tretman, kao što su pasta za zube ili konac. Svako voli poklone a ovi mali znaci pažnje će pomoći da se pacijenti vežu za vas.
  • Pobrinite se da se pacijenti osećaju što komfornije; ljubazno osoblje, novi lasopisi, kafa ili čaj dobrodošlice, sve su to mali detalji koje čine da se pacijenti osećaju dobrodošlim.
  • Budite dostupni za sve odgovore na pitanja pacijenata, naročito za savetovanje u kritičnim momentima kada dođe do jakih iznenadnih bolova.

I na kraju najvažnije, volite svoj posao jer samo tako možete pružiti kompletnu negu i pažnju koja je pacijentima stvarno potrebna.

Idi na vrh strane