Dodaj firmu

Da li Vaš online meni odbija Vaše goste u restoranu?

; Ažurirano 16.01.2024.
Da li Vaš online meni odbija Vaše goste u restoranu?

Tokom 2020. godine internet je, bez sumnje, bio spasilac restoranske industrije zbog najezde pandemije COVID-19. Ogroman broj ugostitelja okrenuo se isporuci hrane kako bi održali svoje poslovanje na površini. Srećom, ovo je olakšano restoranima kroz partnerstvo sa lokacijama za dostavu hrane. Iako je za mnoge ovo rezultiralo prodajom proizvoda poput vrućih kolača, drugi su iskusili mlaku reakciju. To se, naravno, može svesti na brojne faktore, uključujući lokaciju i reputaciju. Međutim, u većini slučajeva sve se svodi na jedno – online  meni.

- Kopiranje i ukus

Ove godine, kada su pokušali da se usredsrede na dostavu hrane, mnogi vlasnici restorana su pogrešili što su jednostavno kopirali svoje fizičke menije na svoju web stranicu. U stvarnosti, internet svet se veoma razlikuje od fizičkog i kao rezultat, ovi restorani su videli razočaravajuće rezultate. Pri sastavljanju online menija morate imati na umu nekoliko stvari:

- Bez reči

Iako se neobična pravopisna greška možda ne čini toliko velikom stvari na meniju fizičkog restorana, može se napraviti ili prekinuti za onu na mreži. Neuredna gramatika i loše greške u kucanju za mnoge kupce znače,neprofesionalno“. Kada biramo fizički restoran za večeru, pogledamo nekoliko različitih stvari, uključujući slike restorana i lokacije. Međutim, prilikom rezervacije isporuke hrane koncentrišemo se samo na jelovnik. Iz tog razloga je zaista važno da proverite da li je vaš online  meni proveren i dvaput proveren pre objavljivanja.

- Tajni sastojak

Jedna od najčešćih grešaka na web jelovnicima je nedostatak informacija kada su u pitanju sastojci. Za ogroman broj kupaca postoje alergije, netolerancije i obične stare preferencije znače da su sastojci izuzetno važni. Kada ručaju u restoranu, kupci mogu jednostavno od svog konobara zatražiti informacije o sastojcima jela, dok to obično nije moguće prilikom naručivanja putem interneta - stoga će kupac obično potražiti negde drugde ako te informacije ne može pronaći na vašoj web lokaciji. U istom smislu, prilikom izrade vašeg mrežnog menija treba biti posebno oprezan sa opisima vašeg menija. Prilikom pregledavanja vašeg menija, kupci moraju biti u stanju da vizuelno predstave jelo i zamisle ukus i teksturu, pa je ovo jedno područje na kojem nikada ne biste trebali štedeti.

- Previše jela na meniju

Znamo da je konkurencija trenutno jaka i mnogi ugostitelji pokušavaju da dođu do prednosti nudeći ogroman izbor jela u nadi da će to zadovoljiti svaki ukus. Nažalost, kada se suoče sa jelovnikom koji je duži od rata i mira, kupci se osećaju preplavljeno i zbunjeno. U većini slučajeva je mnogo bolja ideja da se potrudite kako bi  jelovnik bio kratak i sažet. Iako ovo može značiti da ćete izgubiti nekoliko kupaca zbog nedostatka izbora, dugoročno ćete dobiti više tako što ćete se moći koncentrisati na kvalitet, a ne na količinu - a uštedećete i na sastojcima.

- Optimizacija

Kada pregledaju mrežni meni, kupci očekuju da vide stavke predstavljene u urednim kategorijama, na primer; Starteri , glavna jela,  deserti. Ove kategorije uvek treba jasno označiti i predstaviti razumnim redosledom kako bi se izbegla zabuna i moguće greške u naručivanju. U redu je istaknuti jela koja se dobro slažu - na primer, priloge možete da uključite i u početni i u glavni meni - ali, generalno, kupci vole da kategorije navode u logičnom redosledu.

- Popusti

Uz svu onu konkurenciju koju smo pomenuli, često je primamljivo da se usredsredite na taj neverovatni popust ili ugovor koji imate. Iako je u redu da na svom mrežnom meniju ponudite neke opcije povoljne za budžet, pokušajte da ih ne naglašavate previše jer ćete na kraju zaključiti da su to sve što prodajete. Govoreći o cenama, one bi uvek morale biti jasno označene uz svako jelo i treba ih uvek dvaput proveriti kako bi se osiguralo da je svaka cena tačna.

- Izbegavanje istine

Internet je neobična stvar po tome što može dovesti do uverenja da smo izuzeti od posledica svojih postupaka. Neki vlasnici restorana imaju tendenciju da „preteruju“ ili „izbegnu istinu“ kada su u pitanju njihovi jelovnici na internetu. Ovo nikada nije dobra ideja, jer jedna stvar koju znamo o svetskoj mreži je da ona ljudima pruža priliku da razgovaraju putem recenzija, foruma i društvenih medija. Kada sastavljate svoj internetski meni, uvek budite što iskreniji što se tiče veličina porcija, kvaliteta sastojaka i izvora sastojaka.

Idi na vrh strane