Kako da picerije ostvare bolji profit i zadrže kvalitet i u vreme krize?
Napisano 15.11.2022. ; Ažurirano 30.01.2024.Mnogo lanaca restorana i restorani, picerije i poslastičarnice, kao i svi drugi bore se sa novom finansijskom krizom. Istina, prehrambeni objekti su uvek bili najmanje na udaru, jer većina ljudi najviše novca troše na hranu, ali ipak, nakon pandemije, kada su se zatvarali objekti širom sveta, niko nije ostao neoštećen.
Iako vlasnici picerija, kao i njihovi menadžeri vode računa i o budućem profitu i koracima koje je potrebno preduzeti i elementi na kojima je potrebno raditi, uključujući uslugu, materijale, nabavku, marketing i drugo, potrebno je definisati jasan pan napretka, kako bi se ostvario veći profit u budućnosti.
Vlasnici picerija često ostaju zbunjeni , jer postoji toliko stavki o kojima je potrebno voditi računa, a ovo su neke od njih koje su obavezne za stabilan i siguran profit i u narednoj godini.
- Napredna tehnologija i jednostavno poručivanje:
Znamo da picerije uglavnom imaju i opciju dostave. Uglavnom se ona vrši preko nekoliko dostavljača i aplikacija, koje je potrebno da kupci imaju i da znaju da je koriste. Ono što je ključno za uspeh svake dobre picerije, jeste brza i efikasna dostava, dobar proizvod i jednostavno poručivanje. Ne postoji ništa gore od gladnog kupca, koji mora da napravi nekoliko desetina koraka i ispuni silne obrasce kako bi poručio picu. To će ih samo iznervirati i odustaće od kupovine.
Ono što će ih verovatno zadržati, jeste dobar proizvod ali pre svega, jednostavno poručivanje jednim klikom, brza isporuka jer ljudi obično poručuju picu, kad su gladni i kada nemaju vremena da bilo šta pripreme. Naravno ključno je i to da imate više opcija za plaćanje. Nema ništa gore za kupca, nego kada mora da ide do automata, kako bi imao novac za dostavu. To podrazumeva izlazak iz kuće, gubljenje vremena i živaca i zato obezbedite vašim kupcima, plaćanje kešom i karticom.
- Držite se prepoznatljive recepture i ne menjajte kvalitet sastojaka:
Ne postoji ništa gore, nego kada se razočaramo u neki proizvod jer shvatimo da više nije onako kvalitetan kao nekada. Ukoliko su ljudi navikli na vaš originalan recept i sastojke i vole vas zbog njih, nemojte ih menjati radi uštede To će ih samo naterati da više nikada ne dođu kod vas, a tada ste samo vi na gubitku.
- Procenite troškove:
Dobro planiranje godišnjih trokova je 70% uspeha svake kompanije i zato picerije uvek imaju jasan plan troškova ali i dobru ponudu za svoje kupce.