Dodaj firmu

Kako da izbegnete iznenadne restoranske troškove

; Ažurirano 16.01.2024.
Kako da izbegnete iznenadne restoranske troškove

Vođenje restorana je dovoljno teško samo po sebi, a da se ne morate nositi sa svim neočekivanim troškovima koji se pojave. Iako su nepredviđeni troškovi neizbežni, pametni vlasnik restorana, može da izbegne većinu neočekivanih troškova restorana.

Šta dovodi do iznenadnih restoranskih troškova?

Da biste razumeli kako da izbegnete neočekivane troškove, prvo je važno razumeti zašto se oni dešavaju. Troškovi se često javljaju redovno, ali izgledaju neočekivano, jer nema nikoga ko ima zadatak da evidentira troškove , niti vodi raspored kada će se ponoviti. Pored toga, česta je zabluda u ugostiteljstvu da će uređaj, poput mašine za led, raditi zauvek besprekorno. Međutim, imajte na umu da oprema koju koristite kako bi gostima pružili najbolju uslugu, ponekad mora da se zameni.

Tu su i manji neočekivani troškovi kao što je potrošnja zaliha i prehrambenih proizvoda brže nego što ste planirali ili drugih razloga, posebno za one predmete koji su neophodni i koje ćete morati kupiti na drugom mestu po maloprodajnim cenama nakon što vam zalihe nestanu. Srećom, postoje rešenja koja možete primeniti kako biste izbegli neočekivane troškove restorana koji će na više načina koristiti restoranu.

Zaposlite dobrog knjigovođu

Ako se vaš restoran neprekidno bori da drži korak sa troškovima i ne može da shvati odakle je nastalo ili koliko često se javljaju, potreban vam je dobar knjigovođa i menadžer. Tu je operativni menadžer koji će osigurati da vaš restoran radi najbolje što može. Oni prate produktivnost i efikasnost i trebalo bi da nadgledaju zalihe kao i budžet. Cilj operativnog menadžera u vašem timu je da bude upoznat i prati sve troškove kao i da pokuša da predupredi te velike troškove koji se javljaju.

Kako bi bili u toku sa vašim prihodima i rashodima vaš knjigovoža će voditi računa o tome, dok je operativni menadžer zaslužan da prati situaciju an licu mesta.Operativni menadžer je zadužen da prati situaciju i pravi statistiku troškova koji se stalno pojavljuju i evidenciju svih troškova od plate zaposlenih do troškova za popravku opreme.

Najbolji način da izbegnete da morate da zamenite ili popravite pokvareni rernu za pečenje ili drugu opremu je da znate raspored preventivnog održavanja uređaja i da ga se pridržavate. Preventivno održavanje je redovno održavanje koje uključuje ne samo svakodnevno čišćenje i stvari poput promena filtera, već i održavanje koje se vrši kako bi se smanjile šanse za nagli kvar opreme.

Pametno ulaganje u opremu i redovno održavanje omogućiće vam da svoju opremu maksimalno iskoristite pre nego što joj prođe životni vek.

Uspostavljanje trajnog poslovnog odnosa sa dobavljačima pomoći će nestanku neočekivanih troškova isporuke. Uspešno poslovanje uvek će naći potrebu za više zaliha, ali dobar odnos omogućava dobavljaču da sazna više o vašem poslu i nudi vam pakete koji vam odgovaraju. Oni će možda moći da vide da neprestano zahtevate bržu isporuku kutija za dostavu i nude vam bolji paket paket koji adekvatno zadovoljava vaše potrebe.

Pored toga, koristeći dugotrajnu poslovnu vezu, možete saznati sve sezonske ili godišnje specijalne ponude koje vaš dobavljač ima, a ako ste primenili neke od prethodnih koraka kako biste izbegli neočekivane troškove restorana, možete unapred planirati dodatne troškove oko te prodaje.

Sve u svemu, planiranje i pažnja prema detaljima suština su izbegavanja neočekivanih troškova u restoranu. Najbolji način da uspete da izbegnete neočekivane troškove je da ih unapred isplanirate

Idi na vrh strane