Dodaj firmu

Koliko ljudi se u proseku angažuje za podelu flajera prilikom jedne kampanje?

; Ažurirano 17.01.2024.
Koliko ljudi se u proseku angažuje za podelu flajera prilikom jedne kampanje?

 

Da bi marketinška kampanja koja uključuje podelu flajera imala naročito pozitivan efekat, potrebno je da je stručnjaci zaduženi za marketinške aktivnosti u određenoj kompaniji dobro osmisle. A da bi oni to mogli da učine, potrebno je da urade određena istraživanja tržišta i potreba klijenata, te da preciziraju da li će biti organizovana samo podela flajera prilikom jedne kampanje ili će biti uvrštene i druge marketinške aktivnosti.

Upravo od svega toga i zavisi koliko se ljudi u proseku angažuje za podelu flajera prilikom jedne kampanje.

Najbitnije je ne samo da se angažuje dovoljan broj ljudi za to, nego i da to budu pažljivo odabrani ljudi. A to znači da bi oni trebalo blagovremeno da sa određenim proizvodom ili uslugom budu upoznati, te da znaju ljudima da odgovore na mnoga pitanja. Podrazumeva se da će osoba koja deli flajere morati da dobije informacije i o samoj kompaniji koju prezentuje, jer jedino na taj način će podela flajera da ima adekvatan efekat.

Zamislite nekoga ko samo deli flajere bez ikakve reci, pa ćete shvatiti zbog čega mnogi od njih završe u kontejneru za smeće.

Sa druge strane imate i ljude, koji vrše podelu flajera, a koji su se potrudili da se prvo informišu o kompaniji koju predstavljaju, a zatim i o tome šta predstavljaju, bez obzira da li je to usluga ili proizvod.

Ukoliko je u pitanju recimo podela flajera na ulici, obično se praktikuje da na nekoliko mesta, a sa obe strane te ulice, stoje po dve osobe, koje će deliti flajere.

Uzmimo na primer knez Mihajlovu ulicu u Beogradu. Ukoliko se odlučite za podelu flajera samo na toj lokaciji, onda je poželjno da na dva do tri mesta imate punktove. Tačnije, da na dve do tri lokacije, koje će biti relativno pravilno raspoređene u toj ulici, bude po dvoje ljudi, odnosno po jedna osoba sa svake strane, koja će deliti flajere.

Vrlo je važno tuda  ne preterate, jer će se stvoriti kontraefekat.

U svakom slučaju, prepustite definisanje broja ljudi stručnjacima, koji su zaduženi u vašoj kompaniji za sprovođenje marketinških aktivnosti.

Idi na vrh strane