Dodaj firmu

Na koje sve načine može da se uradi podela flajera?

; Ažurirano 17.01.2024.
Na koje sve načine može da se uradi podela flajera?

 

Ukoliko se odlučite da je podela flajera pravi način da veliki broj ljudi sazna za vaš biznis, možda ne bi bilo loše da sagledate na koje sve načine je moguće uraditi podelu flajera.

Načini za brendiranje vašeg proizvoda ili usluga su mnogobrojni, možete se reklamirati online koji je danas vodeći način reklamiranja,  ali i podelom različitog reklamnog materijala, a podela flajera je jedan od njih.

Podela flajera se može izvršiti na nekoliko načina  a ukoliko angažujete organizaciju koja se profesionalno bavi podelom flajera koji imaju svoj profesionalni tim za distribuciju flajera.

Ukoliko želite da neko drugi podeli vaš reklamni materijal možete se opredeliti na jedan od mnogo načina:

  • Podela flajera u poštanske sandučiće

Ovaj vid podele flajera je najzastupljeniji i najčešći ali i najsigurniji, budući da većina ljudi proverava sandučiće što je siguran način da vaš flajer bude primećen. Ukoliko ste pogodili svoju ciljnu grupu veća je verovatnoća da ćete dobiti nove i sugurne klijente. Insertacija se može vršiti ciljano kao adresovana podela ili neadresovana kada se ne cilja ciljna grupa. Da biste bili sigurni da je vaš reklamni materijal podeljen za to su zaduženi specijalni kontrolori koji vrše kontrolu nakon obavljenog posla i podnose  vam izveštaj o lokacijama gde je materijal podeljen. Važno je da znate da postoje stambeni kompleksi koji ne dozvoljavaju distribuciju reklamnog materijala u njihovim zgradama i za to imaju posebno istaknuto obaveštenje.

  • Podela flajera na automobilima

Ukoliko imate auto servis, auto perionicu ili opremu za  auto onda je distribucija flajera na vozila pravi izbor za vas. Vozačima je uvek potrebna dodatna usluga registracije, servisiranja vozila a ukoliko imate popuste i akcije onda ćete sigurno brzo doći do novih klijenata. Na ovaj način možete izdvojiti samo jednu vrstu vozila ukoliko imate servis sa određene marke automobila, na taj način vaš marketing biće efikasniji.

  • Habovi i ciljani objekti

Ukoliko imate specifičnu delatnost kao što su npr. proizvodnja kartonske ambalaže možete vaš materijal usmeriti na lokale brze hrane, restorane, kafiće i tako ciljati vaše buduće kupce. Habovi su popularna mesta za distribiciju flajera, letaka, kataloga časopisa, da biste se izdvojili u moru drugih materijala, morate imate originalan i upadljiv sadžaj i dizajn.

  • Hand 2 hand

Hand 2 hand podela flajera je dobar izbor ukoliko je potrebno da se promoviše neki događaj, otvaranje kafića, restorana ili kluba u neposrednoj blizini događaja. Obično se posela na ovakav način vrši u centru grada a materijal na flajerima je najčešće vezan za akcije ili otvaranje nekog lokala.

Podela flajera daje trenutne rezultate, zato je ovo jedan od najpopularnijih načina za brendiranje vašeg biznisa , naročito ako je on tek u povoju.

Idi na vrh strane