Dodaj firmu

Kako funkcionišu organizovane službe za podelu flajera?

; Ažurirano 17.01.2024.
Kako funkcionišu organizovane službe za podelu flajera?

 

Ukoliko se bavite biznisom sigurno je da ste svoje usluge reklamirali na jedan od mnogo markentinških načina.

Podela flajera je jedan od bržih načina da mnogo ljudi čuje za vas. Podela flajera je brz, efikasan ali i povoljan način da se reklamirate. Zato ovaj način udara pravo  u centar i šalje poruku direktno ka korisniku.

Pošto na flajeru ne može da stane velika količina informacija, veća je verovatnoća da će neko pročitati to što imate da mu poručite. Još je bolje ako u tom vremenskom periodu postoji potražnja za vrstom usluge koju vi nudite. Ukoliko vam  se podela flajera čini kao dobra opcija i vid marketinga, a nemate dovoljno ljudi koje bi uposlili da podele flajere po gradu, a nemate vremena ni za štampu i dizajn šztampanog materijala, možete se obratiti posebnim firmama kojima je to glavna delatnost.

Anagažovanjem organizovane službe za podelu flajera možete proći dosta povoljnije, uštedećete puno vremena a dobićete rezultate veoma brzo.

Organizovane službe za podelu flajera imaju već puno iskustva u sprovođenju ovakvih aktivnosti tako da ćete na efikasan način doći do velikog broja ljudi. Ovakav način reklamiranja vam pruža mogućnost da vi izaberete delove grada ili lokacije gde mislite da se kreće najveći broj vaše ciljne publike.

Ne morate brinuti da će vaši flajeri završiti u kanti jer za ove organizacije rade posebni kontrolori, koji kontrolišu promotere koji su zaduženi za deljenje flajera po unapred označenim lokacijama.

Ukoliko angažujete organizovanu službu za deljenje flajera ne morate da brinete o štampi a ni dizajnu štampanog materijala. Organizovana služba će praktično sve uraditi umesto vas.

Podela flajera je odličan način da ljudi saznaju za vaše akcije, sniženja i pogodnosti što će vam sigurno doneti nove kupce i veću prodaju.

Sam proces deljenja flajera funkcioniše tako što vi dostavljate spisak adresa ili lokacija gde želite da vaš materijal bude podeljen, ali morate uzeti u obzir da pojedini kompleksi zgrada ne dozvoljavaju unošenje reklamnog materijala u zgrade ili nemaju poštansko sanduče.

Ono što je važno da znate da sadržaj na flajeru mora biti kratak i jasan sa preciznom porukom i pozivom na akciju, u makentinškom rečniku poznato kao „Call to action“.

Budite precizni, jasni i potrudite se da se razlikujete od drugih, na taj način veća je šansa da budete primećeni u moru sličnih flajera koje ljudi svakodnevno dobijaju.

Idi na vrh strane