Dodaj firmu

Da li je podela flajera efikasan vid marketinga?

; Ažurirano 17.01.2024.
Da li je podela flajera efikasan vid marketinga?

 

Naravno da ako pitate štamparije, koje se bave izradom flajera, dobićete odgovor da je upravo deljenje flajera jedan od najefikasnijih vidova marketinga. Međutim, mora se priznati da ako upitate marketinške stručnjake, dobićete na to pitanje prilično oprečne odgovore.

Radi se zapravo o tome da ljudi imaju različito viđenje ove teme, kao i da marketing posmatraju na drugačiji način. Zato ćete od nekih stručnjaka čuti da je obavezno da delite i flajere, a uz ostale predviđene marketinške aktivnosti. Od nekih drugih ćete dobiti informaciju da su flajeri prevaziđeni.

Kao i u svakom drugom slučaju, istina nije ni jedno i drugo u potpunosti, već je negde između ove dve tvrdnje.

Zašto je dobro deliti flajere?

Da bismo razumeli kako funkcioniše ovaj vid marketinga, moramo znati i šta su flajeri. U pitanju je posebna vrsta reklamnog materijala, koji je obično manjih dimenzija. Na jednom flajeru bi trebalo da se nađe sve ono što će potencijalnom kupcu ili osobi, koja bi trebalo da koristi određene usluge, biti interesantno.

Poenta flajera jeste da kada klijent dobije jedan flajer, on poželi i da ga pročita na prvom mestu, a kasnije i da koristi reklamiranu uslugu ili kupi reklamirani proizvod.

Zato je izuzetno važno i kako će biti prezentovan tekst na flajeru, odnosno koje će fotografije biti odabrane.

Smatra se da je podela flajera izuzetnoj efikasan vid direktnog marketinga, gde se stupa u kontakt sa potencijalnim klijentima. Međutim, nije dovoljno koristiti samo tu marketinšku aktivnost, već se mora kombinovati sa drugim vrstama reklamiranja.

Svakako je u određenim slučajevima podela flajera izuzetno efikasan vid marketinga, a posebno kada je cilj dopreti do što većeg broja ljudi, koji će kupovati određeni proizvod. Za reklamiranje usluga i proizvoda posebno treba sa puno pažnje osmisliti tekst flajera, a izuzetno ako je reč o nekim uslugama ili proizvodima, koji se prvi put pojavljuju na tržištu.

Svakako podelu flajera u oba slučaja treba kombinovati sa odgovarajućim marketinškim aktivnostima.

Idi na vrh strane