Koji tiraž vam je potreban za podelu flajera na dnevnom nivou?
Napisano 16.06.2020. ; Ažurirano 17.01.2024.
Kao jedna od opcija za interakciju sa potencijalnim klijentima se navodi i podela flajera. A to da li je u pitanju dobar marketinški potez ili ne isključivo zavisi od toga šta se reklamira na prvom mestu, zatim od toga ko deli flajere, a potom i od toga šta se kroz flajere prezentuje.
Da sve to pojednostavimo, nije dovoljno samo podeliti 1 000, 2, 3 ili 5 hiljada flajera, tek da bi oni bili podeljeni. Neophodno je da osoba, koja to radi, stupi i u odgovarajuću interakciju sa klijentima, kako bi oni dobili sva potrebna objašnjenja.
U tom smislu se ne smatra zahvalnim uopšte navoditi koji tiraž vam je potreban za podelu flajera na dnevnom nivou.
Neko može da podeli 1 000 flajera u toku jednog dana, a da dopre do isto toliko ljudi. Neko drugi, opet može da podeli 5 000 flajera u toku jednog dana, a da 4 000 od njih, na primer, bude bačeno u kantu. Efekat je isti, samo je utrošeno više novca za izradu flajera.
Mnogi se odlučuju za podelu flajera u zgradama, gde ih ostavljaju u poštanske sandučiće ljudima. Međutim, brojni marketinški stručnjaci nisu saglasni da je to baš dobra ideja, jer procentualno vrlo mali broj ljudi će te flajere i pogledati.
U suštini se preporučuje na frekventnim mestima podela flajera, a svaka kompanija procenjuje koliko na dnevnom nivou smatra da treba podeliti flajera.
Iz tog razloga je praktično i nemoguće navesti koji tiraž na dnevnom nivou je potrebno podeliti, jer isključivo zavisi od toga šta se prezentuje, ali i na koji način, odnosno gde.
Sasvim je logično da ako vršite podelu flajera u Beogradu, biće vam potrebno više nego da to činite u Sremskoj Mitrovici, na primer ili u bilo kom drugom manjem gradu ili mestu.
A precizno definisanje tiraža se vrši isključivo na osnovu prethodne procene marketinških stručnjaka određene kompanije.