Dodaj firmu

Zašto je podela flajera po firmama dobra za vaš biznis?

; Ažurirano 17.01.2024.
Zašto je podela flajera po firmama dobra za vaš biznis?

 

Podela flajera po firmama je odličan način da dođete do puno dodatnih klijenata. Samo je važno da odredite vašu ciljnu grupu odnosno firme za koje smatrate da bi vaši prozvodi ili usluge bile od koristi.

Npr. ako se bavite prodajom kancelarijskog materijala vaši potencijalni klijenti bi mogle da budu sve firme, koje se bave kancelarijskim poslom, kao što su knjigovodstvene agencije, advokatske kancelarije, turističke agencije, škole stranih jezika i drugo.

Važno je sadržaj na vašem flajeru bude jasan i sažet a da posebno bude istaknut broj telefona kao i ono šta nudite sa jasnim pozivom na akciju. Velike firme su pravi put do vaših klijenata jer u njima radi mnogo ljudi, a ukoliko nekoj firmi trenutno nisu potrebne vaše usluge, mogu kontakt sačuvati za kasnije, ili proslediti nekome za koga znaju da im je potrebno. Važno je da potencijalni klijenti čuju za vas i da znaju da postojite.

Ukoliko prodajte opremu za ugostuteljstvo, vaša ciljna grupa su svi kafici, restorani i hoteli kao i fast food objekti.

U gradu ima puno takvih objekata a podelu flajera možete uraditi na dva načina, sami ili angažovanjem firmi koje se bave distribucijom i podelom letaka koje će to obaviti umesto vas prema vašem spisku lokacija.

Tržni centri su odlično mesto za podelu letaka i mesto gde se kreće najveći broj različitiih grupa ljudi. Kroz tržne centre dnevno prođe veliki broj ljudi, pa je to idelano mesto za vaš reklamni materujal čime god da se bavite. Za tržne centre minimalan tiiraž flajera je 500 komada. Važno je da flajer bude u jarkim bojama i upečatljivog dizajna kako bi privukao pažnju i sprečio da flajer završi u kanti za smeće. Sadržaj mora biti jasan, kao i poruka koju upućujete sa obaveznim kontakt podacima.

Važno je da razmislite koja je to vaša ciljna grupa i u skladu sa tim prilagodite mesto gde će se deliti flajeri, dizajn flajera kao i poruku.

Npr. ukoliko je vaš posao da reklamirate salon lepote, jasno jeda će vaša ciljna grupa biti prvenstveno žene, a boje i dizajn moraju biti prilagođene njima, pastelne svetle boje sa svetlucavim eektima nešto je što voli ova grupa. Podelu flajera možete bazirati na tržnim centrima jer je to mesto gde se okuplja najviše žena. Ukoliko se bavite profesionalnim šminkanjem možete svoje flajere ostaviti u drugim srodnim salonima lepote, frizerskim salonima koji u svom asortimanu nemaju uslugu šminkanja, kako im ne biste bili konkurencija.

Podela flajera je stari ali još uvek jednako efikasan način reklamiranja, bez obzira što je danas online sadržaj primaran za sve delatnosti.

Idi na vrh strane