Dodaj firmu

Na koji način kancelarijski nameštaj govori o imidžu Vaše firme?

; Ažurirano 17.01.2024.
Na koji način kancelarijski nameštaj govori o imidžu Vaše firme?

 

Nasuprot stare narodne mudrosti koja glasi "Odelo ne čini čoveka", ipak uporno stoji i jedna nešto savremenija "Jedna je šansa za prvi utisak". Iako su obe suštinski i načelno tačne, one su ipak u međusobnoj sprezi i ne mogu jedna bez druge, a primenljive su na sve vizuelne identitete, odnosno pored odela, odnose se i na glas, stas, uređenje životnog ili radnog prostora, zapravo sve ono što predstavlja vas i vašu firmu.

Savremeni svet nezamisliv je bez brendiranja

Ukoliko želite da ostavite dobar prvi, drugi i svaki sledeći utisak na svoje poslovne partnere, svakako ćete voditi računa o svim oblastima svog poslovanja, a među njima neće biti zanemaren ni onaj vizuelni. U tom će vam sigurno pomoći i odabir odgovarajućeg kancelarijskog nameštaja.

U zavisnosti od vrste posla kojom se bavite, odabraćete i kako će vaš poslovni prostor da izgleda, odnosno kakvu sliku njegovim uređenjem želite da stvorite kod svojih saradnika. Izbor je gotovo neograničen, jer, kako smo već rekli, zavisi od onoga što želite da postignete. Ipak, postoje neka pravila.

Ozbiljni poslovni ljudi pre svega vodiće računa o urednosti svog radnog prostora, naročito onog u kome primaju spoljne saradnike. To može da bude vaša kancelarija u kojoj inače radite, ali i namenska prostorija ako imate dovoljno sredstava da je priuštite.

Ako je vaša firma, na primer, biro za projektovanje, vašim klijentima i poslovnim partnerima biće nezamislivo da vas zateknu kako poslujete u nekom neosvetljenom i memljivom podrumu, u koji ste natrpali stare stolove i stolice i babine kredence. Jer, kada je vaš posao estetika, moraćete i svoj imidž da gradite u skladu sa tim.

Pravilan izbor kancelarijskog nameštaja ostaviće snažan utisak o ozbiljnosti i poslovnosti vaše firme, a to je upravo "odelo" koje čini vašu firmu. Iako ne suštinski, ovaj "detalj" može u velikoj meri da joj pomogne ili odmogne, a vama ostaje da se potrudite i postignete da utisak bude što bolji.

Brendiranje firme zasniva se na predanom radu na mnogo različitih polja, gde je kreiranje vizuelnog identiteta kroz uređenje kancelarije i odabir odgovarajućeg kancelarijskog nameštaja samo jedno od njih, ali ništa manje važno od svih ostalih.

Idi na vrh strane