Dodaj firmu

Zašto je važno da kancelarijski nameštaj bude i funkcionalan pored lepog dizajna?

; Ažurirano 17.01.2024.
Zašto je važno da kancelarijski nameštaj bude i funkcionalan pored lepog dizajna?

 

Lepota jeste važna, ali nije sve u njoj. To se odnosi na sve, a posebno na kancelarijski nameštaj čija upotrebna vrednost ne sme ni najmanje na trpi zarad lepote. Zašto je to tako? Odogovor je jednostavan. Kancelariju opremate da biste radili u njoj, a efikasnog rada nema bez udobnosti i funkcionalnosti.

Udobnost i funkcionalnost kao osnovni preduslovi za kvalitetan rad

Za kancelarijske radnike, odgovarajući kancelarijski nameštaj i oprema svojevrstan su alat tog zanata. Svaki posao zahteva određene alate kako bi bio uspešan, a za rad u kancelariji jedan od najvažnijih jeste upravo dobar i funkcionalan kancelarijski nameštaj.

Sve počinje od stolova i stolica. Ako hoćete da vaši zaposleni s voljom dolaze na posao i tamo provedu radno vreme koje se od njih zahteva, koje je retko kraće od osam sati, moraćete da im pružite izvesnu udobnost. Višečasovno sedenje čoveku nije prirodan položaj, a ako je uz to još i neudoban i neuslovan, brzo će doći do umora i većih ili manjih zdravstvenih problema, odnosno manje efikasnosti i češćih odsustvovanja sa posla.

Važno je da svakom zaposlenom obezbedite udobnu kancelarijsku stolicu koja će moći da se prilagodi samo njegovoj fizionomiji tela, bez obzira na visinu i težinu, dovoljno prostran i funkcionalan kancelarijski sto za kojim će isto tako biti moguće zauzeti idealan položaj za rad, ali i sve neophodne prateće elemente, poput ormara i fioka za odlaganje dokumentacije i kancelarijske opreme, pristupačnost IT uređajima kakvi su štampači, skeneri, kopir aparati i drugo.

Sve ovo uvek treba prilagoditi i vrsti posla kojim se bavite uzimajući u obzir učestalost korišćenja drugih uređaja u kancelariji, odnosno da li je vaš i rad vaših zaposlenih usko vezan samo za radni sto i kompjuter, ili zahteva i neke druge radnje.

Opremanje kancelarije koja će biti i udobna i funkcionalna, međutim,neće podrazumevati samo kvalitetan sto i stolicu, već i odgovarajući prostor za istinski predah i osveženje, a ukoliko imate mogućnosti i zasebnu prostoriju za kraći odmor. Sve je veći broj istraživanja koja se tiču efikasnosti zaposlenih u kancelarijskim uslovima čiji rezultati jasno ukazuju da je prilika za odmor u toku radnog vremena često od presudne važnosti za sveukupan učinak rada, a prijatno radno okruženje faktor koji umnogome utiče na efikasnost.

Idi na vrh strane