Dodaj firmu

Šta od kancelarijskog nameštaja je neophodno da imate u svojoj firmi?

; Ažurirano 17.01.2024.
Šta od kancelarijskog nameštaja je neophodno da imate u svojoj firmi?

 

Započinjanje sopstvenog posla donosi sa sobom brojne izazove. Neki od njih su od vitalnog značaja, a neki naizgled banalni. Međutim, ne i nevažni. U takve spada opremanje radnog prostora, odnosno odabir odgovarajućeg kancelarijskog nameštaja koji će i vama i vašim zaposlenima omogućiti neophodan komfor za rad, a pri tom biti podnošljiv i za planirani budžet.

Kancelarija je druga kuća

Kancelarijski nameštaj u osnovi podrazumeva ono što i očekujete - stolove, stolice, police, podne prostirke, čajnu kuhinju i slično. Kako ćete odabrati ono što je za vas najbolje zavisiće od raspoloživih sredstava ali i prirode posla kojim se bavite. Iako svaki kancelarijski posao podrazumeva vrlo slične stvari, ono što će razlikovati odabir nameštaja jeste da li u njoj sedite samo vi i vaši zaposleni ili eventualno primate i klijente.

U provom slučaju, kada je reč o ambijentu koji služi isključivo za individualni rad, biće nešto lakše opremanje. Konsultovaćete se sa sobom i zaposlenima oko boja, dizajna, neophodnih elemenata i opremiti kancelariju nameštajem koji vama odgovara. Ako međutim, primate klijente na koje želite da ostavite utisak i sa kojima želite da možete na miru da razgovarate tokom posete, moraćete da obratite dodatnu pažnju na stil i udobnost.

Deo kancelarijskoj nameštaja su i konferencijski stolovi i stolice, ukoliko imate odvojenu salu za sastanke ili planirate takve skupove. Tu su takođe veoma važni i stil i udobnost, jer sigurno ne želite da pažnju umesto posla privlači neudobna stolica koja škripi i žulja. Poželjno  je imati i mogućnosti za održavanje različitih prezentacija, kako digitalnih tako i onih tradicionalnijih, gde će svi prisutni moći dobro da vide šta se predstavlja, ali dobro i da čuju onog koji prezentaciju obavlja. U tom slučaju, svoj kancelarijski nameštaj upotpunićete recimo platnom za projektovanje, stalkom za projektor i zasebnim policama ili stolovima na kojima će stajati oprema.

Ukoliko imate prostora ili razumevanja za preko potreban predah u toku radnog vremena, biće vam potrebno i mesto za odmor i odgovarajući nameštaj za to. U zavisnosti od raspoložive kvadrature, to može da bude ugaona garnitura, fotelja, kauč, ili nešto slično, ali je važno da bude mnogo udobnije od stolice za rad, kako biste mogli zaista da se odmorite u kratkom roku, smanjujući pritisak na kičmu koji proizvodi dugotrajno sedenje. Ne zaboravite da na radnom mestu provodite toliko vremena da se ono s pravom smatra drugom kućom.

Idi na vrh strane