Dodaj firmu

Na šta bi trebalo obratiti pažnju prilikom kupovine kancelarijskog nameštaja?

; Ažurirano 17.01.2024.
Na šta bi trebalo obratiti pažnju prilikom kupovine kancelarijskog nameštaja?

 

Kako je vreme provedeno na poslu dugo najmanje 8 sati, a u zavisnosti od njegove prirode često i duže, veoma je važno kako ćete urediti svoj kancelarijski prostor. Uređenje svake kancelarije počinje od nameštaja, pa je i njegov odabir veoma važan, jer uspešno poslovanje može samo kratkoročno da se obavlja iz neuslovnog ambijenta, a ako želite da vaš posao traje, treba da uložite i u udobnost radnog prostora, kako svog, tako i svih zaposlenih.

Šta je sve važno pri odabiru kancelarijskoj nameštaja?

Postoji nekoliko faktora na koje treba da se obrati posebna pažnja prilikom uređenja kancelarije, odnosno odabira kancelarijskoj nemeštaja, koji je osnova svakog uređenja.

U zavisnosti od toga da li je reč o jednoj prostoriji ili možda adaptiranju nekog stana, manjoj ili većoj kvadraturi, na početku treba da se odredite da li će to biti tzv. open space za rad, ili će svako imati neki svoj kutak. U svakom slučaju, morate da mislite na udobnost i prilagodljivost i stolova i stolica ne samo oku i lepoti, već i višečasovnom njihovom korišćenju.

Ipak, prilikom nabavke kancelarijskoj nameštaja, ne može da se zanemari ni finansijsko ulaganje u njega. Zato obavezno obratite pažnju na kvalitet onoga što kupujete i jednostavnost održavanja, jer sigurno ne želite da posle godinu dana morate sve od početka.

Pri odabiru kancelarijskoj nameštaja sve je važno, baš kao kad uređujete stan. U zavisnosti od broja ljudi u kancelariji, prirode posla, same organizacije rada i budžeta, poželjno je da napravite idealan odnos udobnosti i kvaliteta.

Za one koji žele da odu korak više od osnovnih potrepština za udoban i efikasan rad, tu je veuk i pitanje stila. Ako primate klijente, održavate sastanke, predavanja i slične aktivnosti, biće vam važno i kakav ćete utisak ostaviti na sve prisutne. U skladu sa tim, biraćete i nameštaj koji će da govori o vašoj poslovnosti i profesionalnosti, a neretko će to biti i doza luksuza kako bi svako ko vas poseti odmah mogao da vidi da vaša firma posluje dobro i sa uspehom.

Saveti za uređenje radnog prostora u novije doba sadrže i one koji se tiču izbora boja. Postoje čitave studije kako koja boja utiče na produktivnost zaposlenih, kakav utisak ostavlja na spoljne saradnike i kako ćete se i sami osećati u svojoj kancelariji na podsvesnom nivou. Ako ste esteta po prirodi, bili toga svesni ili ne, izbor boja i njihov raspored uticaće sigurno i na vas. Zato se potrudite da bude dobar i pozitivan uticaj i povedite računa i tom faktoru pri odabiru kancelarijskoj nameštaja.

Idi na vrh strane