Tehnogama d. o. o. Beograd je kompanija čiji je osnovni koncept pružanje servisnih usluga i uopšte praćenje i pružanje podrške sve većem broju proizvodnih kompanija u ovom delu Evrope.
Pročitaj više
Sta su to delovi za kompresore? Reč kompresor potiče od latinske reči compressus, što znači stisnut. Odnos između početnog i konačnog pritiska u kompresoru naziva se stepenom kompresije.
U našem tekstu možete da saznate zanimljive i korisne informacije o rezervnim delovima za industrijske kompresore, odnosno o novim i polovnim delovima, gde ih možete pronaći, po kojim cenama i tome slično.
Možemo spomenuti:
- Ventile za kompresore
- Karike
- Pločice
- Ventilske ploče
- Nepovratni ventili
- Rezervne kompresorske glave
- Presostati i dr.
Kada je reč o venitlima za kompresore, radi se o modelima koji imaju koncentrične prstenove, i oni pokazuju visoku efikasnost kod rada sa prljavim gasovima.
Takve su konstrukcije koja osigurava dugotrajnost ali i jednostavno održavanje.
Vodeći prstenovi i karike su sačinjeni od posebnih polimera CPI. Za njih se može reći da su veoma pouzdano rešenje i to iz nekoliko razloga. Najpre, umanjuju troškove koji se tiču održavanja kompresora, i ujedno im produžavaju radni vek i upotrebu.
Na web prezentacijama firmi koje se bave prodajom kompresora, kao i rezervnih delova za njih, možete da pogledate ponudu, koju prati opis sa karakteristikama datog kompresora.
Pored navedenih, postoje strujni ili turbokompresori, klipni kompresori, krilni, zapreminski, vijčani kompresor vazduha, zupčasti kompresor vazduha...
Turbokompresori imaju brzorotirajuće rotore sa aksijalnim ili radijalnim kanalima, a to bi značilo da se para ili plin konstantno dovode u kanale rotora, i usled rotacije se značajno ubrzavaju, a potom se odvode u difuzorske kanale statora. Tada se kinetička energija pretvara u potencijalnu energiju pritiska.
Često je isplativija investicija da se nabave delovi koji su već korišćeni, ali su prošli sve kontrole i provere, u sasvim su ispravnom stanju i poseduju garanciju.
Kod vijčanog kompresora vazduha, prednost je dug vek trajanja, kao i niski troškovi održavanja. Mehanizam je vijčani par koji se okreće u međusobno suprotnim smerovima. Između vijaka i statora se stvaraju radne komore. Na jednoj strani vijka, vazduh se konstantno usisava a na drugoj strani se kompresuje.
Kada je reč o krilnom kompresoru, vazduh se nalazi zarobljen u volumenu između statora, krila i rotora i kompresuje se smanjenjem volumena prilikom rotacije rotora. Rotor se nalazi ekscentrično postavljen u odnosu na os statora. Kada se menja ekscentricitet, reguliše se protok.
Spomenimo i jednostepeni klipni kompresor, kod koga se cilindar puni i prazni samo sa jedne strane klipa. U višestepenim kompresorima vazduh se uzastopno kompresuje u većem broju cilindara kroz koje sve prolazi.
Koliko ćete novca izdvojiti za delove za kompresore, zavisi od više faktora, kao što su:
- da li kupujete nove ili polovne delove
- o kojoj vrsti delova se radi i dr.
Zbog toga predlažemo da se raspitate za konkretan slučaj i na taj način ćete dobiti najprecizniju ponudu.
*Za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate firme koje su oglašene ispod našeg teksta.