Farbanje, lakiranje i poliranje vozila u našem servisu u Beogradu. ispravljanje limarije i doterivanje vozila nakon oštećenja.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar u Beogradu. Sve vrste popravki havarisanih vozila i lakiranja i farbanja limarije.
Pročitaj više
Vršimo servis, popravku i reparaciju auto branika. Nakon servisa boja će biti ujednačena i kompaktna, bez razlike u nijansi i izgledu vozila
Pročitaj više
Auto mehaničar Delić uspešno otklanja sve vrste mehaničarskih kvarova na vozilma vodećih proizvođača: Audi, Volkvagen, Mercedes, BMW, Opel, Škoda i Seat. Osim toga, u našem servisu vršimo i remont tubina, manuelnih menjača, kao i krpljenje auspuha.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine.
Pročitaj više
Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja.
Pročitaj više
Popravite oštećen branik na Vašem vozilu, brzo i efikasno, posetite branik servis Petrović. Nezavisno od štete naš stručni tim majstora će učiniti da Vaš automobil izgleda kao nov kada izađe iz našeg servisa. Takođe, vršimo varenje plastike i ostalih predmeta od plastike.
Pročitaj više
Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan.
Pročitaj više
Branik servis Plastic već dugi niz godina uspešno vrši sve vrste popravki plastičnih delova na automobilima, motorima i skuterima. Uz pomoć najsavremenije opreme i alata, u mogućnosti smo da otklonimo sve vrste oštećenja i učinimo da Vaš branik izgleda kao nov.
Pročitaj više
Da li ste vec culi za varenje plastike? Branik na automobilu nosi neslavan epitet dela koji u saobraćajnim nezgodama prvi strada. Branici imaju ulogu da prilikom udara u drugo vozilo ili neku nepokretnu prepreku, prvi ostvare kontakt i da ublaže udarac.
Pored ovog zadatka, na branicima je i da prilikom manjih „čukanja“, prvi sačuvaju karoseriju i limariju na vozilu.
Razlikujemo prednji i zadnji branik, a oba imaju istu ulogu. Najčešće su sačinjeni od plastike, jer taj materijal poseduje određenu elastičnost, što znači da prilikom udara isti ublažava.
Pronaći ćemo i branike izrađene od lima i drugih materijala.
Svaki kvar kod branika, može biti samo fizički kvar, ili drugim rečima, pucanje branika ili pucanje nosača na kojima je branik i slično tome.
Kako će se popraviti branik, zavisi od dosta toga, kao što je mesto pucanja, te da li je branik imao samo naprslinu, ili je pukao na taj način da mu fali određeni deo.
Dakle, ako ste imali tu neprijatnost da vam se oštetio branik, prvo što bi trebalo da učinite jeste da auto dovezete u branik servis. Majstori će ga najpre skinuti i pogledati na kojim je sve mestima pukao.
Pošto je majstor to ustanovio, on će branik lepo očistiti da bi bile vidljive sve pukotine. Ukoliko rupe i pukotine na braniku nisu previše velike, to se lako popravlja varenjem.
Možda mislite, „ovo je lako, mogu ja to sam“. Ali, stvari stoje drugačije. Ukoliko po prvi put pokušavate akciju samostalnog varenja branika, ima niz stvari koje mogu krenuti naopako, a to niste ni slutili. Na primer, postoji više od 100 vrsta plastike, varenje zahteva različite temperature, a ne verujemo da imate profesionalne alate koji se koriste kod varenja plastike.
Pošto ste odlučili da je ipak najbolje svog ljubimca prepustiti u stručne ruke, navešćemo da se varenje i popravka branika i plastike vrši topljenjem posebne plastične elektrode, koja faktički vraća branik ili neki drugi plastični spoj na fabričko stanje kao i njegovu elastičnost.
U današnje vreme mnogo toga je sačinjeno od plastike. U automobilima ima dosta delova od ovog materijala, koji veoma često pucaju ili se lome. Često nije lako naći novi rezervni deo, da bi se ono što je pokvareno obnovilo.
Kvar može biti i veći, odnosno može postojati velika rupa ili deo plastike koji nedostaje, te je potrebno da se to popuni na odgovarajući način, odnosno da se ubaci deo plastike. Naša preporuka jeste da popravke branika prepustite majstorima, jer je varenje plastike ipak zanat, koji ne može da zna običan vozač automobila.
Ono što želimo da podvučemo jeste to da ćete mnogo finansijski povoljnije proći ukoliko polomljen ili napukao plastični branik prepustite majstorima da ga zavare, nego da odmah, bez razmišljanja, kupite novi deo.
Varenje branika od plastike upravo tome služi, da pored uštede novca, dobijete sasvim novo vozilo, kao da nikakvu neželjenu situaciju pre toga niste ni imali.
Za popravku i farbanje branika, potrebno je izdvojiti od 50 do 80 evra, što sve zavisi od toga koliko je branik oštećen, to jest da li je samo malo napukao ili je šteta ozbiljnija.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate branik servise oglašene ispod našeg teksta.