Farbanje, lakiranje i poliranje vozila u našem servisu u Beogradu. ispravljanje limarije i doterivanje vozila nakon oštećenja.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar u Beogradu. Sve vrste popravki havarisanih vozila i lakiranja i farbanja limarije.
Pročitaj više
Vršimo servis, popravku i reparaciju auto branika. Nakon servisa boja će biti ujednačena i kompaktna, bez razlike u nijansi i izgledu vozila
Pročitaj više
Auto mehaničar Delić uspešno otklanja sve vrste mehaničarskih kvarova na vozilma vodećih proizvođača: Audi, Volkvagen, Mercedes, BMW, Opel, Škoda i Seat. Osim toga, u našem servisu vršimo i remont tubina, manuelnih menjača, kao i krpljenje auspuha.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine.
Pročitaj više
Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja.
Pročitaj više
Popravite oštećen branik na Vašem vozilu, brzo i efikasno, posetite branik servis Petrović. Nezavisno od štete naš stručni tim majstora će učiniti da Vaš automobil izgleda kao nov kada izađe iz našeg servisa. Takođe, vršimo varenje plastike i ostalih predmeta od plastike.
Pročitaj više
Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan.
Pročitaj više
Branik servis Plastic već dugi niz godina uspešno vrši sve vrste popravki plastičnih delova na automobilima, motorima i skuterima. Uz pomoć najsavremenije opreme i alata, u mogućnosti smo da otklonimo sve vrste oštećenja i učinimo da Vaš branik izgleda kao nov.
Pročitaj više
Jeste li culi za varenje plastičnih branika? Možda ste mlad i nedovoljno iskusan vozač a imate skupoceno vozilo, koje u sebi sadrži dosta delova od plastike, kao što su to branici. Čak i u slučaju da imate zavidan šoferski staž, pa i branike od lima, računajte na razna „čukanja“ koja se veoma često dešavaju u saobraćaju.
Vozači nailaze na nepokretne prepreke ili se „kucnu“ sa drugim vozilom, a pri svemu tome, prvi kontakt ostvaruje branik, te na taj način i strada, odnosno biva oštećen.
Pošto je branik zaštitio vaše vozilo, u smislu neoštećenja limarije i karoserije, on sam je ili napukao, ili mu je otpao neki deo plastike, pa je prava adresa za popravku – branik servis.
Majstori ponekad znaju da kažu da su upravo plastični branici slaba tačka na automobilima, ali plastika ima i dosta svojih prednosti. Na primer, ona je elastična, čime se postiže ublažavanje udarca, odnosno neka vrsta amortizacije kod nailaska na prepreku.
Dakle, pošto ste dovezli vaš automobil u servis, majstor će najpre pažljivo skinuti oštećeni branik. Postoji prednji i zadnji branik, a oba imaju istu funkciju. Kod svakog branika, kvar može biti isključivo fizičke prirode, odnosno pucanje samog branika ili njegovog nosača.
Majstor skida plastični branik, posle čega ga detaljno očisti i ustanovljava gde je i kako oštećen. Moraju se uočiti sve pukotine, naprsline, a ako plastičnom braniku fali određeni deo, on se mora pažljivo dodati.
Ovde dolazimo do dela priče, gde će neki naši čitaoci pomisliti kako nije uopšte komplikovano skinuti i zavariti branik, te da to mogu i sami, a novac koji bi dali majstoru da uštede.
Pokušaćemo na osnovu činjenica da vam objasnimo zbog čega to nije tako dobra ideja. Naime, samo skidanje branika nije tako jednostavno, i potreban je profesionalni alat. Majstori poseduju imbus ključeve, dugačke šrafcigere – zvezdaste i ravne, nabodne ključeve, toreks klučeve i slično.
Potrebno je naglasiti da se branici različito skidaju, u zavisnosti od toga kog je tipa vozilo. Mehaničar će krenuti od šrafova koji su najlakše dostupni, a potom će ga povući ka sebi i u stranu, te će videti gde branik pruža otpor. Sada je na redu sledeća veza koju treba osloboditi, a ljudi koji to sami rade najčešće ovde pogreše. Zašto?
Na braniku i nosaču branika, postoji dosta skrivenih šrafova ispod ukrasnih maski, a neretko je potrebno skinuti i farove sa vozila, pa čak i hladnjak da bi se branik oslobodio i bio dostupan za popravku... Kao što vidite, skidanje branika nije lak posao, a šta mislite kako tek izgleda varenje?
Jednostavno – nemate profesioanlni alat koji koriste mehaničari. Za varenje plastičnog branika, između ostalog, koriste se specijalne električne lemilice, kao i industrijski fenovi. Zahvaljujući znanju i iskustvu majstora, otklanja se i najmanja pukotina, a branik se vraća u prvobitni položaj.
Da bi sve bilo u savršenom redu i u punom sjaju, odradiće se šmirglanje i lakiranje branika, radi obezbeđivanja dugotrajnih rezultata. Iz svih ovih razloga jasno je zašto varenje plastičnih branika nije „lak poslić“, već je to zanat za koji je potrebna veština i mnogo već zavarenih branika, kao i zadovoljnih vozača.
Majstorima je taj posao svakodnevna rutina, pa iz tog razloga ne morate nimalo brinuti kada je reč o sanaciji plastičnih branika, za razliku od rizičnih samostalnih pokušaja popravke. Dobro je znati da se u svakom trenutku, možete osloniti na znanje i efikasnost mehaničara, kako bi vaš četvorotočkaš bio u top formi.
Za uslugu varenja branika, a potom i njegovog farbanja, trebalo bi izdvojiti od 50 do 80 evra, što sve zavisi od tipa automobila, kao i od stepena oštećenja branika, koji može imati samo pukotinu ili može nedostajati celo parče plastike.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate branik servise oglašene ispod našeg teksta.