Farbanje, lakiranje i poliranje vozila u našem servisu u Beogradu. ispravljanje limarije i doterivanje vozila nakon oštećenja.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar u Beogradu. Sve vrste popravki havarisanih vozila i lakiranja i farbanja limarije.
Pročitaj više
Vršimo servis, popravku i reparaciju auto branika. Nakon servisa boja će biti ujednačena i kompaktna, bez razlike u nijansi i izgledu vozila
Pročitaj više
Auto mehaničar Delić uspešno otklanja sve vrste mehaničarskih kvarova na vozilma vodećih proizvođača: Audi, Volkvagen, Mercedes, BMW, Opel, Škoda i Seat. Osim toga, u našem servisu vršimo i remont tubina, manuelnih menjača, kao i krpljenje auspuha.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine.
Pročitaj više
Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan.
Pročitaj više
Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja.
Pročitaj više
Popravite oštećen branik na Vašem vozilu, brzo i efikasno, posetite branik servis Petrović. Nezavisno od štete naš stručni tim majstora će učiniti da Vaš automobil izgleda kao nov kada izađe iz našeg servisa. Takođe, vršimo varenje plastike i ostalih predmeta od plastike.
Pročitaj više
Efikasno i stručno otklanjamo svaki mogući kvar na automobilima, lakim teretnim vozilima i kamionima. Rešavamo sve mahničke, limarske, električne i elektronske probleme.
Pročitaj više
Branik servis Plastic već dugi niz godina uspešno vrši sve vrste popravki plastičnih delova na automobilima, motorima i skuterima. Uz pomoć najsavremenije opreme i alata, u mogućnosti smo da otklonimo sve vrste oštećenja i učinimo da Vaš branik izgleda kao nov.
Pročitaj više
Sta je to lepljenje branika? Saobraćaj je često veoma dinamičan, pa bez obzira na svu vašu pažnju, i ljubav koju gajite prema svom četvorotočkašu, uvek postoji neko ko je nervozan za volanom, pa upravlja neoprezno, ne vodeći dovoljno računa o drugim učesnicima.
Ponekad je i sekund dovoljan da se „kucnete“ sa nekim i eto štete na braniku. Branik se „hrabro žrtvovao“ da bi ublažio udarac, te da ne bi došlo do neke ozbiljnije štete koju biste skupo plaćali.
Na vozilima novije proizvodnje, branici, kao i mnogi drugi delovi, izrađuju se od plastike. Neko kaže da je to prednost, neko kaže da nije, ali svi se slažu u jednom: plastika poseduje dozu elastičnosti, što joj pomaže kod amortizovanja udarca u neku pokretnu ili nepokretnu prepreku.
Usled te savitljivosti, plastika neće tako lako pući, ali moramo imati na umu da nije neuništiva, naravno. Iz tog razloga, na vašem braniku od plastike, mogu se javiti manje ili veće pukotine, čak može otpasti i deo plastike, što sve zahteva intervenciju od strane profesionalnih majstora iz branik servisa.
Prvo je potrebno ustanoviti koliko je plastični branik oštećen. U tu svrhu, majstor će najpre skinuti branik sa vozila, pažljivo odšrafljujući sve veze, čak i one skrivene ispod ukrasnih maski i kopči, a ponekad će biti neophodno da skine i farove i hladnjak, da bi branik bio dostupan i oslobođen.
Kada sve to uradi, majstor će povući branik ka sebi i u stranu, pa će se on lako skinuti. Branik je potrebno očistiti, da bi se lepo video stepen oštećenja.
Neki ljudi, naročito neiskusni vozači, koji imaju skupoceno vozilo, kada im se dogodi pomenuto „čukanje“, padaju u očaj, i odmah požele da kupe novi branik. Pri tome, oni ne razmišljaju, da se ista nezgoda može dogoditi ponovo u budućnosti, pa takvi izdaci gube smisao.
Ulaganjem u lepljenje branika, to jest u njihovu opravku, vi zapravo štedite novac, jer nećete odmah „poleteti“ u prodavnicu auto delova i kupiti novi branik. Stručno osoblje servisa nudi opravke po veoma prihvatljivim cenama, a da pri tome oštećenja koja su postojala budu sasvim sanirana. Vozilo je kao novo, vama je ostao novac u džepu, dakle, šta kažete na naš predlog?
U servisima, majstori koriste profesionalni alat, koji vi svakako nemate kod kuće, ako ste mislili sami da se igrate popravke. Za opravku branika koriste se imbus, toreks i nabodni ključevi, dugački šrafcigeri (ravni i zvezdasti), a pored toga i specijalne električne lemilice, kao i industrijski fenovi. Jasno je da plastika postaje fleksibilnija, to jest savitljivija kada se zagreje. Industrijski fen iz sebe izduvava topao vazduh, kroz mali otvor, veličine oko pet milimetara. Poseduje različitu snagu i opseg temperature.
Nakon lepljenja, sledi šmirglanje i lakiranje, da bi se obezbedili dugotrajni rezultati.
Vaše vozilo, iako je pretrpelo neznatna oštećenja, nakon intervencije, izgledaće kao novo, a sve zahvaljujući veštini i iskustvu majstora. Popravke se vrše u najkraćem mogućem vremenskom roku, tako da će vaš ljubimac biti ponovo spreman za krstarenje po gradu.
Za popravku branika, potrebno je izdvojiti između 50 i 80 evra, ali tačnu cenu vam može reći samo majstor, pošto ista zavisi od toga koliko je vaš branik oštećen.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate branik servise oglašene ispod našeg teksta.