Farbanje, lakiranje i poliranje vozila u našem servisu u Beogradu. ispravljanje limarije i doterivanje vozila nakon oštećenja.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar u Beogradu. Sve vrste popravki havarisanih vozila i lakiranja i farbanja limarije.
Pročitaj više
Vršimo servis, popravku i reparaciju auto branika. Nakon servisa boja će biti ujednačena i kompaktna, bez razlike u nijansi i izgledu vozila
Pročitaj više
Auto mehaničar Delić uspešno otklanja sve vrste mehaničarskih kvarova na vozilma vodećih proizvođača: Audi, Volkvagen, Mercedes, BMW, Opel, Škoda i Seat. Osim toga, u našem servisu vršimo i remont tubina, manuelnih menjača, kao i krpljenje auspuha.
Pročitaj više
Auto lakirer i farbar Deki V nudi najkvalitetnije farbanje i lakiranje vozila u komori, koje omogućava najbolji efekat čiste boje bez mešanja boje sa česticama iz spoljne sredine.
Pročitaj više
Sve štete na automobilima predstavljaju samo još jedan izazov za nas, koji rešavamo u najkraćem vremenskom roku. Nakon tretmana u servisu Auto Deki, vozilo izgleda kao da je tek izveženo iz salona i kao novo, iako je pretrpelo razna oštećenja.
Pročitaj više
Popravite oštećen branik na Vašem vozilu, brzo i efikasno, posetite branik servis Petrović. Nezavisno od štete naš stručni tim majstora će učiniti da Vaš automobil izgleda kao nov kada izađe iz našeg servisa. Takođe, vršimo varenje plastike i ostalih predmeta od plastike.
Pročitaj više
Specijalizovani smo za reparaciju, farbanje i popravku branika. Možemo se pohvaliti dugogodišnjim iskustvom, kao i stručnošću našeg tima koji se usavršava iz dana u dan.
Pročitaj više
Branik servis Plastic već dugi niz godina uspešno vrši sve vrste popravki plastičnih delova na automobilima, motorima i skuterima. Uz pomoć najsavremenije opreme i alata, u mogućnosti smo da otklonimo sve vrste oštećenja i učinimo da Vaš branik izgleda kao nov.
Pročitaj više
Lepljenje plastike, sta treba znati? Branik, kao što mu i ime kaže, služi da „brani“ vašeg četvorotočkaša od sitnih „čukanja“, ali isto tako i pri nekim saobraćajnim nezgodama, on je „borac u prvom planu“, koji štiti karoseriju i limariju automobila, tako što ublažava udarac.
Branici su najčešće izrađeni od plastike, mada se mogu susresti i oni od lima, ali i drugih materijala. Plastika je zahvalan materijal za izradu branika za automobile, iz razloga što poseduje dozu elastičnosti, što sve na određen način, amortizuje udarce.
Ipak, plastika se veoma često lomi ili puca. Možda je najlakša varijanta da zavučete ruku duboko u džep i kupite novi branik za vaše vozilo. Ali, da li je to i najbolje što možete da učinite?
Svako od nas ima ponekog prijatelja, koji će nam ubaciti „crva sumnje“, odnosno, reći će nam: „Zašto da bacaš pare, možeš ti to i sam, evo ja ću ti pomoći!“
I vi ste sada u dilemi, tačnije trilemi: da li da kupite nov branik, odete kod majstora da zalepi plastiku branika ili da lepite sami uz pomoć komšije?
Za nas ovde dilema ne postoji, a sada ćemo vam objasniti zašto ne bi trebalo da je bude ni za vas. Pođimo redom.
Nov branik nije jeftin. Ako se nešto može popraviti i da na taj način izgleda kao novo, zašto bi onda tako brzo otišlo u penziju? Razmislite, kroz neko vreme, možda i kratko, ako vam se ponovi neko sitno „čukanje“, da li ćete opet, kao i sada, da razmišljate o kupovini još jednog branika? Ta bi priča otišla u nedogled, zato je prava adresa servis branika.
Drugo pitanje koje izaziva sumnju jeste „da li da sam popravljam branik?“ Mnogo ljudi to nije nikad radilo, a za takvu intervenciju neophodan je profesionalni alat. Recimo, samo za skidanje branika potrebni su toreks ključevi, imbus ključevi, dugački šrafcigeri – zvezdasti i ravni, nabodni ključevi i još mnogo toga. Svakako ne možete uz pomoć „štapa i kanapa“, da se igrate posla koji je jedan ozbiljan zanat, i da na kraju očekujete da vaš branik izgleda savršeno.
Dakle, iz svega što smo naveli, jedino rešenje koje je ispravno jeste da odvezete svoj auto do branik servisa da vam za veoma kratko vreme saniraju kvar, a vi dobijete vozilo kao da je po prvi put izašlo iz fabrike.
Pošto ste došli kod majstora, on će branik vašeg ljubimca skinuti, i dobro pogledati koliko je oštećen. Lepljenje oštećenog dela branika vrši se isključivo istom plastikom od koje je sačinjen i branik. Koja plastika je u pitanju, majstor će znati po tome što se na unutrašnjoj strani branika nalaze razne oznake, i to je najčešće broj od osam cifara, kao i slovna oznaka, od tri slova, što sve predstavlja oznaku materijala koji potreban majstoru za saniranje oštećenog branika.
Pri popravci branika, koriste se lemilica i duvalica, što je uređaj sličan fenu za kosu, koji iz sebe izduvava topao vazduh, sa malim otvorom kroz koji taj vazduh izlazi, što je oko 5 milimetara, i poseduje različitu snagu i opseg temperature.
Kada majstor bude završio svoj posao, sigurno ćete uvideti da ste sebe poštedeli bespotrebnih muka, nerviranja i mogućih grešaka, koje biste posle morali da plaćate da budu otklonjene; najbolje je platiti samo jednom, pri tome štedeći novac jer ne kupujete nov branik, i bezbrižno nastaviti vožnju!
Da bi vaš branik bio popravljen i ofarban, trebalo bi platiti od 50 do 80 evra, a tačna cena zavisi od stepena oštećenja i drugih faktora.
*Cene su prikazane orijentaciono, za sve precizne informacije, predlažemo da kontaktirate branik servise koji su oglašeni ispod našeg teskta.