Dodaj firmu

Kako se radi brendiranje podova?

; Ažurirano 29.01.2024.
Kako se radi brendiranje podova?

Brendiranje podova ili podna grafika sve više postaje popularna naročito u velikim sportskim halama, utakmicama i za vreme održavanaj različitih manifestacija.

Brendiranje podova koriste i različiti lokali, fabrike i kompanije kako bi unapredili vizuelni identitet i poslali poruku kako vode računa o svom brendu.

Podna grafika se uglavnom koristi za brendiranje kafića, restorana, sportskih terena, najčešće se radi logo same kompanije, brenda ili firme, a postoji i brendiranje za potrebe sponzorstva, kakve vidimo na sportskim dogažajima, na utakmicama, gde se na terenu mogu naći logotipi različitih brendova koji za uslugu sponzorstva dobiju reklamu koju vidi veliki vbroj ljudi.

Brendiranje podova radi se uz pomoć kolor odštampanim i katovanim PVC nalepnicama, posebnom tehnikom digitalne štampe i zaštitnom folijom koja štiti nalepnicu i sprečava njeno cepanje i skidanje.

Da bi podna grafika bila kvalitetna, ona mora biti postojana, dobro uočljiva,preko nje može da se gazi, a kvalitetna štampa se štampa bojama koje ne blede kada na nju deluju različita hemijska sredstva za čišćenje podova.

Podna grafika može se uraditi celom površinom podova, a može se uraditi u segmentima, u vidu nalepnica koje se katuju po ivicama po obliku.

Brendiranje podova može se raditi i specijalnom tehnikom pomoću mikrocementa koji se nadograđuje na sve vrste podova, beton i druge. Ukoliko koristite ovu tehniku možete izabrati uzorke i šare koje će preovladavati u dizajnu.

Takođe može se uraditi i motiv u vidu Vašeg logotipa, ili slogana, tako da je ovo još jedan od sjajnih načina da uradite brendiranje.

Idi na vrh strane