Dodaj firmu

Koliko novca Vam je potrebno da opremite Vaš poslovni prostor kancelarijskim nameštajem?

; Ažurirano 17.01.2024.
Koliko novca Vam je potrebno da opremite Vaš poslovni prostor kancelarijskim nameštajem?

 

Opremanje poslovnog prostora ume da bude jedan od najvećih izazova prilikom započinjanja sopstvenog posla. U zavisnosti od broja ljudi u kancelariji, biće vam potrebno manje ili više nameštaja, a u skladu sa delatnošću kojom se bavite, i oprema će morati da prati taj put.

Udobnost i funkcionalnost bez kompromisa

Kako bi vaš i rad svih zaposlenih bio što efikasniji, veoma je važno da mislite na udobnost i funkcionalnost kancelarijskog nameštaja za koji se opredeljujete. Iako nije zanemarljiva ni njegova estetska uloga, primarni kriterijumi treba da budu kvalitet i komfor za rad.

Po zaposlenom biće vam potrebno najmanje jedan sto, stolica i ormar ili polica za odlaganje dokumentacije. To su osnovne stvari koje možete da nadopunjujete drugim sadržajima poput kuhinje, prostora za konferencije, mesta za odmor i predah ili za osveženje. Potrepštine kao i količina kancelarijskog nameštaja koji ćete uneti u vaš novi ili renovirani poslovni prostor zavisiće uvek od vašeg budžeta, ali i od vrste posla kojom se bavite, te broja zaposlenih.

Nefunkcionalan prostor za rad u velikoj meri može da utiče na produktivnost. Neudoban kancelarijski nameštaj, ili onaj neodgovarajuće ergonomije takođe. Zato razmislite da li vam je ulaganje u kvalitetan kancelarijski nameštaj trošak ili investicija i lako ćete doći do odgovora.

Koliko će sve to da košta, nije lako reći, kada se u obzir uzme sve pobrojano. Prosečna vrednost kancelarijskog stola solidnog kvaliteta i prihvatljive veličine neće biti ispod stotinak evra. Kvalitetna, dugotrajna i udobna kancelarijska stolica koja može lako da se prilagodi svakom zaposlenom u odnosu na telesnu konstituciju, takođe. Prateći sadržaji već su manje zahtevni finansijski, ali u svakom slučaju moraćete da računate, opet u zavisnosti od prostora kojima raspolažete i brojem zaposlenih u tom prostoru, nameni i delatnostima koje ćete u njemu da obavljate pored rada za računarom, na bar nekoliko stotina evra po osobi.

Ukoliko želite da svojim zaposlenima pružite dodatnu udobnost koja je takođe elementarna ljudska potreba, poput manje ili veće kuhinje za pripremanje kafe i drugih napitaka, kutak za odmor i predah, razgovore i neformalne dogovore, to će iziskivati dodatna sredstva. Međutim, kada jednom dobro i kvalitetno opremite svoj radni prostor, budite sigurni da godinama o tome nećete morati ponovo da razmišljate, te da će dobro opremljena kancelarija zapravo biti vaša najbolja investicija u toj oblasti.

Idi na vrh strane