Reklamni materijal je važan deo imidža svake ozbiljne kompanije. Ukoliko želite da se razvijate kao uspešna firma reklamni materijal sa vašim zaštitnim znakom ili logo-om je prilika da svetu pokažete da ste drugačiji, kao i da oformite svoj vizuelni identitet.
Majice su najzahvalniji reklamni materijal koji možete da iskoristite, pre svega jer su oni hodajuća reklama a sa druge strane svi vole i nose majice, naročito ako su od kvalitetnog materijala i zanimljivog dizajna. Majice ostavljaju mnogo mogućnosti za eksperimentisanje što se tiče boja, modela majica i materijala.
Kada gradite imidž svoje kompanije morate uzeti u obzir vašu ciljnu grupu, karakter, godine, zanimanje svojih klijenata. Ukoliko su vaši poslovni partneri većinom uspešni muškarci onda vaš reklamni materijal mora pratiti eleganciju i luksuz koji prati stil ovakvih kompanija.
Letnji reklamni materijali spadaju u grupu omiljenih jer asociraju na leto, more, sunce, provod i godišnji odmor. Ukoliko želite da budete omiljeni među svojim poslovnim partnerima a i da svojim zaposlenima date do znanja da mislite i na njih i njihovo slobodno vreme, onda ovog leta obavezno investirajte u različite reklamne proizvode koji se najčešće koriste na putovanjima i u letnjim mesecima.
Štampa reklamnih materijala postoji već nekoliko desetina godina. Najpre su to bili samo plakati koji bi najavljivali neku važnu vest ili događaj, kao što je plesno veče ili pozorišna predstava. Jedan od najstarijih i najpraktičnijih reklamnih materijala koji se zadržao sve do danas zbog svoje praktičnosti i isplativosti, jesu promotivni kačketi.
Isključivo u zavisnosti od toga kako je osmišljena marketinška kampanja neke firme će zavisiti i na koji način će biti prezentovana reklamna poruka potencijalnim klijentima.
Marketinški stručnjaci iz celog sveta su saglasni u tome da definisana marketinška strategija igra značajnu ulogu u tome da li će neka kampanja biti uspešna ili ne. Sa tim u vezi, mnogi stručnjaci odbijaju da odgovore na pitanje koji je reklamni materijal najefikasniji, jer to isključivo zavisi od slučaja do slučaja.
U današnje vreme je vrlo važno usmeriti pažnju na reklamiranje, te odabrati odgovarajući način za prezentovanje određene firme. Toga su svesni svi poslovni ljudi i ne čudi što je sve više onih, koji su fokusirani upravo na razvoj sektora za marketing.