Dodaj firmu

Kako da izaberete reklamni materijal koji prodaje?

; Ažurirano 17.01.2024.
Kako da izaberete reklamni materijal koji prodaje?

Reklamni matrijal je ogledalo vaše kompanije. Na koji način ga biramo i dizajniramo govori mnogo o nama i samim vrednostima kompanije.

Reklamni materijal se poklanja iz tri razloga, da bi se pojačala prodaja usluga i proizvoda, da bi se promovisao neki poseban događaj, manifestacija ili proizvod i da bi našim saradnicima poklonili mali znak pažnje za sticanje poverenja i bolju saradnju.

Ukoliko je vaš cilj prodaja postoje dva načina da to ostvarite.

  • Reklamni materijal za veliku grupu potrošača:

Ovaj reklamni materijal namenjen je skoro svima, mladima, starima, ženama, muškarcima, poslovnim ljudima, studentima. U ovaj tip reklamnog materijala spadaju šolje sa logo-om vaše firme, koja može biti neutralnih boja npr. siva, bela ili crna, ali se može prilagoditi i posebnim ciljnim grupama, npr.šolje pastelnih boja za žene, drečave boje namenjene mladima, ili šolje u crnoj boji namenjene korporativnim klijentima.

U reklamni materijal koji je svima potreban, spadaju i rokovnici, olovke, upaljači, držači za olovke i slično.

Ovaj tip reklamnog materijala će sigurno povećati prodaju jer će se gotovo sigurno iskoristiti a videće ih veliki broj ljudi. Što je veća grupa ljudi kojoj poklanjate ovakav tip reklamnog materijala veća je i verovatnoća da će veliki broj ljudi čuti za vašu kompaniju a na kraju i potražiti vaše usluge.

  • Drugi tip reklamnog materijala je reklamni materijal koji spada u lux kategoriju i poklanja se samo posebnim saradnicima i kolegama.

U ovom slučaju ciljna grupa je manja ali je njegova glavna vrednost u tome što se odlikuje posebnim dizajnom, štampa je ekskluzivnija i kvalitetnija, iako zahteva veća ulaganja u kvalitetnije načine štampe, ovo ulaganje daje dugoročne rezultate. Ovakvim poklonima pridajete važnost onome kome poklanjate ali i odajete utisak profesionalnosti, ne samo da će vaši saradnici biti oduševljeni poklonom, već će svima pokazivati poklon koji su dobili što je reklama sama po sebi. Gotovo je sigurno da će vas ljudi zapamtiti ponečemu posebnom ukoliko se potrudite da napravite savršeni promo poklon.

Idi na vrh strane