Dodaj firmu

Koje sve vrste reklamnog materijala postoje?

; Ažurirano 17.01.2024.
Koje sve vrste reklamnog materijala postoje?

U današnje vreme je vrlo važno usmeriti pažnju na reklamiranje, te odabrati odgovarajući način za prezentovanje određene firme. Toga su svesni svi poslovni ljudi i ne čudi što je sve više onih, koji su fokusirani upravo na razvoj sektora za marketing.

Dok su ranije bili uobičajeni samo pisani marketinški materijali u većini slučajeva, danas se na tržištu može naći mnogo obimnija ponuda.

Vrste reklamnih materijala

U osnovi se razlikuju reklamna galanterija, kao i štampani reklamni materijal, odnosno pisani.

Koji će reklamni materijal koristiti neka kompanija zavisi isključivo od toga šta želi da prezentuje potencijalnim klijentima i na koji način.

A kada je u pitanju reklamna galanterija, obično se misli na korišćenje logoa neke kompanije, koji se utiskuje na drvenim ili hemijskim olovkama, zatim na upaljačima i rokovnicima, ali i na mnogim drugim upotrebnim predmetima.

Brojne štamparije nude izradu reklamne galanterije u vidu vinskih i kuhinjskih setova, zatim USB flash memorija i reklamnih pepeljara i šolja. Neke od štamparija idu i dalje, pa nude mogućnost da se logo vaše firme nađe na trakicama za akreditaciju, zatim na novčanicima i termos ima, kao i na podlozi za miša, ali i na privescima i na ostalim korisnim predmetima.

U ponudi se sve češće može naći i reklamni tekstil, koji podrazumeva štampu logoa neke firme na kačketima, kapama i majicama, zatim na radnim odelima i radnim košuljama, odnosno pantalonama i prslucima.

A neke od štamparija nude i uslugu štampe promo peškira, odnosno šalova, ali i na keceljama, košuljama, te na kesama za pakovanje. Kompanije koje se za ovu opciju odluče deluju mnogo ozbiljnije, barem ih tako klijenti sigurno posmatraju.

Kada je u pitanju štampani reklamni materijal, odnosno onaj u pisanoj formi, to se mahom odnosi na reklamne flajere, letke i brošure, kao i na kataloge i ostale materijal te vrste.

Koji će reklamni materijal odabrati neka kompanija isključivo zavisi od definisane marketinške strategije na prvom mestu, a zatim i od toga čime se ona u osnovi bavi.

Idi na vrh strane