Ako u svojoj kompaniji nemate odgovarajuću salu za sastanke, a ni potrebnu opremu za realizaciju video promocija i prezentacija, predlažemo da organizaciju tog dela poslovanja prepustite nama.
Art Event agencija vam nudi kompletnu uslugu, po sistemu „ključ u ruke“, što znači da su svi segmenti organizacije naša briga. Za vas organizujemo mesto, vreme, transport zaposlenih i saradnika, kompletne tehničke uslove i opremu za uspešno održavanje kongresa, sastanka ili seminara, na lokaciji koju vi odaberete.
rezervaciju smestaja, biznis transfere, prevodioci, ketering, prostor, način transporta, su stavke o kojima mi brinemo, kao i svaki detalj koji uključuje organizaciju vašeg događaja.
Osim tehničke podrške i organizacije svih uslova, mi vam pomažemo i u pisanju scenarija, odabiru govornika ili voditelja za vaš seminar ili kongres, kao i pomoć u pripremi materijala, punu tehničku podršku!
Sve događaje organizujemo na lokaciji koju vi odaberete, koja obuhvata područje Srbije, istre i Crne Gore.
Tu smo da sve organizujemo i ispratimo od početka do kraja, kao vaša najvažnija podrška, sa ciljem da vas maksimalno rasteretimo, kako bi mogli da se posvetite svom izlaganju, ciljevima, idejama i komunikaciji sa saradnicima i klijentima.
Sva pitanja i ideje koje imate, možete nam izložiti svakog radnog dana od 9-21h
Više o nama pratite i na društvenim mrežama:
Radno vreme:
Ponedeljak-petak: 9-21h