REMAP | ||
1. Neuspesan pokusaj remapa (neispravno vozilo, neispravnost utvrdjena na dinamometru), uradjena auto dijagnostika, nije radjen remap | 30e 0 |
|
2. edc15c,v,pd i sl. | Od 140e do 180e 5 |
|
3. edc16c,cp,u, sid803, sid201,sid206, ppd, dcm3.4 i sl. | Od 140e do 200e 0 |
|
4. edc17, PCR2.1, sid305, sid306, dcm3.5 i sl. | Od 140e do 350e 4 |
|
5. toyota | 150e do 2010., 200e na dalje 1 |
|
6. bmw f-serija | 250e 13 |
|
7. mercedes edc17 i delphi | 300e 4 |
|
8. mazda, subaru denso rf7 obd2 | 140e 1 |
|
9. mazda, subaru, mitsu, opel, isuzu, denso rf8 jtag | 180e 9 |
|
10. stariji motronik i edc sa DIL eprom | Od 50e do 150e 1 |
|
11. stariji motronik i edc sa PLCC eprom i flash koji mora da se skida | Od 140e do 150e 2 |
DPF off | ||
1. Mehanicko uklanjanje (skidanje, izbijanje) dpf filtera | 30e - 60e 0 |
|
2. edc15 | 60e 1 |
|
3. edc16 | Od 90e do 150e 0 |
|
4. edc17 | Od 100 do 250e zavisno od modela 0 |
|
5. toyota | 150e do 2010., 200e posle 22 |
|
6. bmw f-serija | 250e 7 |
|
7. mercedes edc17 i delphi | 300e 0 |
|
8. mazda, subaru denso rf7 obd2 | 140e 1 |
|
9. mazda, subaru, mitsu, opel, isuzu, denso rf8 jtag | 180e 7 |
EGR off | ||
1. edc17 | 100e - 200e 2 |
|
2. edc16 | 60e - 100e 1 |
|
3. edc15 | 60e 0 |
|
4. mercedes edc17 i delphi | 300e 0 |
|
5. mazda, subaru denso rf7 obd | call 0 |
|
6. mazda, subaru, mitsu, opel, isuzu, denso rf8 jtag | call 0 |
|
7. Mehanicko blokiranje | Od 10e do 50e (10e za vecinu modela osim hdi i sl. 0 |
|
8. bmw f-serija | 250e 0 |
Dyno Test (2wd) | ||
1. 1 automobil, maksimalno 3 UZASTOPNA (jedno vezivanje) prolaza | 4.000din 0 |
|
2. 1 automobil, 1h neogranicen broj prolaza (jedno vezivanje) | 7.000din 0 |
|
3. Grupna merenja za minimum 6 automobila | 2.000din/auto 1 |