Dodaj firmu

Koliko koštaju selidbe u Novom Sadu i od čega zavisi njihova cena?

; Ažurirano 16.01.2024.
Koliko koštaju selidbe u Novom Sadu i od čega zavisi njihova cena?

Potpuno suprotno inače uvreženom mišljenju, angažovanje agencije za selidbe je uvek isplativija opcija, ma koliko to nekome delovalo skupo u datom momentu. Reklo bi se da je davno prošlo vreme kada su se članovi jedne porodice sa prijateljima i rođacima organizovali kako bi izvršili preseljenje.

Danas kada mnogi imaju manjak slobodnog vremena na raspolaganju, jedino logično je angažovanje agencije za selidbe Novi Sad, čiji će se radnici pobrinuti ne samo da u najkraćem mogućem roku izvrše preseljenje stvari sa jedne na drugu lokaciju, nego i da to učine maksimalno profesionalno.

Jedna od glavnih prednosti korišćenja ovakve usluge svakako je ušteda na vremenu, prosto zato što su ljudi koji vrše selidbe u Novom Sadu profesionalci i što imaju sasvim dovoljno iskustva u tome, te mogu da ponude i druge dodatne usluge, kao što je na primer pakovanje nameštaja i generalno pakovanje stvari koje bi trebalo da se presele sa jedne lokacije na drugu.

Od čega zavisi cena selidbe u Novom Sadu?

Ne samo oni koji žele da se presele u stan ili kuću na nekoj drugoj lokaciji, nego i svi koji vrše preseljenje poslovnih prostorija mogu da angažuju agencije za selidbe Novi Sad.

Vrlo brzo nakon što budu uspostavili telefonski kontakt, klijenti bi trebalo da se sa zaposlenima u okviru odabrane agencije, koja je specijalizovana za selidbe na području grada Novog Sada, ali cele naše zemlje, pa čak i za selidbe na međunarodnom nivou, dogovore oko toga kada bi im odgovaralo da radnici te firme izađu na teren.

Inače, vrlo je važan ovaj detalj, prosto zato što mnoge agencije za selidbe u Novom Sadu svojim klijentima nude uslugu procene, a koja je u većini slučajeva potpuno besplatna. Šta to zapravo znači?

Jednostavno, nakon dogovora će zaposleni u okviru izabrane agencije, koja može da izvrši selidbe ne samo na teritoriji grada Novog Sada, nego i u celoj našoj zemlji, odnosno van njenih granica po potrebi, da posete izabrani objekat koji treba da bude preseljen.

Potpuno je svejedno da li se radi o stambenom ili poslovnom prostoru, jer radnici treba prvo da vide koliko stvari je neophodno da bude spakovano i preseljeno na neku drugu lokaciju, odnosno kakvi su uslovi u datom objektu po pitanju nošenja stvari.

Kada budu vršili procenu, oni će zatražiti sve potrebne informacije, kako bi mogli da formiraju cenu.

Najbitnije je da dobiju informaciju o tome gde treba da bude izvršeno preseljenje, odnosno na koju tačnu lokaciju. Zatim će radnici agencije za selidbe Novi Sad zatražiti informacije o karakteristikama tog prostora, u smislu da li postoji lift ili ne, te da li je obezbeđen prilaz vozilu za selidbe i transport do željene adrese.

Još je potrebno da klijent informiše radnike izabrane agencije koja vrši selidbe na području grada Novog Sada, odnosno na teritoriji cele Republike Srbije, ali i na međunarodnom nivou o tome da li će mu biti potrebna usluga skladištenja nameštaja u određenom periodu, te da li će radnike te agencije eventualno angažovati i za uslugu pakovanja stvari koje bi trebalo da budu preseljene na neku drugu lokaciju.

Sve to je u suštini izuzetno značajno, jer upravo ti detalji i imaju uticaja na to koliko će koštati selidbe u Novom Sadu.

Podrazumeva se da je vrlo bitno i da klijent informiše radnike te agencije o tome gde se nalazi lokacija, na koju bi trebalo stvari da budu preseljene, a u smislu da li je na području grada Novog

Sada i njegove okoline ili eventualno u nekom drugom gradu u našoj zemlji, odnosno u nekoj drugoj zemlji.

Pošto budu dobili sve te informacije, zaposleni u okviru izabrane agencije za selidbe Novi Sad će moći i da pripreme ponudu, odnosno da izvrše adekvatnu procenu i da informišu klijenta o tome koliko bi koštala selidba. Svakako je najbitnije je da klijenti imaju na umu da će ponudu dobiti u najkraćem mogućem roku, što će im olakšati donošenje odluke o tome da li su odabrali pravu agenciju za selidbe u Novom Sadu, odnosno da li će zatražiti ponudu još neke.

Šta još utiče na cenu selidbe u Novom Sadu?

Iako svi ranije pominjani parametri treba da budu uzeti u obzir kada se vrši procena toga koliko će koštati selidbe Novi Sad, postoje još neke usluge, koje se smatraju dodatnim, a čije izvršenje može uticati na povećanje cene.

Primera radi, ukoliko je u nekom prostoru trenutno klavir, koji bi trebalo da bude preseljen na neku drugu lokaciju, moraće i to da bude uzeto u obzir.

Stvar je u tome da je pakovanje prilikom selidbe klavira izuzetno važno, kao i raspakivanje, što sve iziskuje dodatno angažovanje radnika agencije za selidbe Novi Sad, prosto zato što je selidba klavira poznata kao jedna od izuzetno osetljivih usluga.

Naime, ako tu uslugu vrše osobe koje nisu profesionalci, odnosno koje nemaju ni znanje ni iskustvo u preseljenju klavira, sva je prilika da će se on raštimovati ili oštetiti, što svakako ne bi trebalo da se desi.

Još jedna od usluga koja može imati uticaja na to koliko koštaju selidbe u Novom Sadu jeste ona koja podrazumeva preseljenje na primer poslovnog prostora, pa je neophodno da radnici sa jedne na drugu lokaciju presele i sef. Naravno da ne mislimo na mali kućni sef, već na pravi sef, kada je potrebno da zaposleni u konkretnoj agenciji za selidbe Novi Sad koriste namenske mašine, odnosno vozila, koja će moći toliko težak teret da podignu.

S obzirom na to da će biti neophodno i korišćenje viljuškara na prvom mestu, to nema sumnje da će cena selidbe u Novom Sadu u takvoj situaciji biti viša nego kada se sa jedne na drugu lokaciju prevozi uobičajeni nameštaj.

Nakon informisanja o svim uslugama koje će biti potrebne klijentu, na osnovu toga će biti izrađen predračun, odnosno oformljena ponuda, sa kojom će u najkraćem mogućem roku nakon izlaska na teren i biti upoznat klijent.

Posle toga, a ako klijent bude prihvatio ponuđeno, oni će se dogovoriti oko ostalih detalja, kao što je na primer datum kada će biti izvršeno preseljenje i u koje vreme.

Idi na vrh strane