Magazin ZabavaIgrice Tomb Raider: Legend

Tomb Raider: Legend

by Administrator

tomb_raiderNe znam tačno koliko ste upoznati sa istorijom biciklizma, i koliko poznajete najznačajniji biciklistički događaj, Tur de Frans. U burnoj istoriji ove trke, bilo je sportista koji su se na spektakularan način vratili u formu. Lens Armstrong, čuveni američki biciklista, i njegovi poduhvati, još uvek su sveži u mom sećanju i pripadaju istoriji sportskih trijumfa.
Na samom finišu trke Tur de Frans 1987. godine, Španac Pedro Delgado je imao dva minuta prednosti nad Stefanom Rošeom. Rošeu je ponestalo snage, ali je taj žilavi Irac odlučio, da u poslednjem trzaju snage sustigne suparnika. Delgado je bio gotovo na samoj finiš liniji, ali se Roše iznenada pojavio iza okuke i osvojio prednost od četiri sekunde. Roše se onesvestio na licu mesta i završio u bolnici ubrzo posle trke, ali je zato svojim impresivnim manevrom uspeo da pobedi Španca.
Svet biciklizma je pun ovakvih priča i događaja. Nažalost, to nije slučaj sa igračkom industrijom…bar ne u današnje vreme.
Verujem da Tomb Raider: Legend predstavlja najspektakularniji kambek u industriji zabave. Slično se desilo i sa Džon Travoltom, kada je dobio ponudu od Kventina da tumači ulogu plaćenog ubice, zajedno sa kolegom Semjuel L. Džeksonom.
Prošavši kroz bolno iskustvo igranja Tomb Raider: The Angel od Darkness, bio sam sto posto siguran da je serijal Lare Kroft umro jednom za svagda. Međutim, ispostavilo se da čak i Eidos ume da donese dobre odluke u ključnim trenucima.
To se naslućivalo od trenutka kada su odlučili da uposle momke iz Crystal Dynamics- a (najviše poznati po Legacy of Kain serijalu). Još jedan pametan potez je vraćanje franšize u ruke čoveka koji je radio na početnom dizajnu i osmišljavanju lika čuvene heroine. U pitanju je Tobi Gard.
Kunem vam se da je Tobi Gard uradio za ovaj serijal isto što je i Stefan Roše uradio za svoju karijeru osvojivši Tur de Frans. Zašto mi se svidela ova igra?
Legend ima kvalitete koje nismo videli ni u jednom Tomb Raider naslovu još od prve igre serijala. Ne bi bilo teško opisati razliku između TR: Legend igre i svih onih đubrastih nastavaka koji su usledili posle Tomb Raider-a. To vam je kao da poredite loš akcioni film sa dobrim.
Loši filmovi imaju sve elemente neophodne za dobru zabavu, ali to ništa ne vredi ako su jadno i nevešto sklepani u nejasnu celinu.
Tomb Raider: Legend je dobra igra u svakom smislu. Dobro napisana priča, ubedljivi i harizmatični likovi sa sve Larom Kroft na čelu, čine ključ kvaliteta ovog naslova. Gluma i sinhronizacija likova su odlični, a dizajneri i crtači su napravili zaista prelepe lokacije i pozadine. Nivoi su pametno osmišljeni, a zagonetke su, jednom rečju – sjajne. Nikada nećete naleteti na dosadan momenat, jer ćete neprestano biti zauzeti rešavanjem zagonetki, akrobacijom i pucnjavom. Svi ovi aspekti su vešto isprepleteni tokom čitave igre. Fizika je apsolutno jedna od najvažnijih stavki, naročito kada rešavate zagonetke.tomb_raider1
Kontrole su intuitivne i neverovatno jednostavne za upotrebu. Podsetile su me na Prince of Persia serijal. Dizajneri, očigledno, nisu želeli da menjaju uspešan recept. Kontrole i akrobacije koje izvodi Lara su kompleksnije, raznovrsnije i više se oslanjaju na fizički model i okolinu, nego što je to slučaj u novom talasu PoP igara. Legend je prilično dramatična igra i nateraće vas da razmišljate brzo, da biste Laru blagovremeno izvukli iz “sosa” u koji redovno upadne.
Igrači imaju utisak da su deo jedne uzbudljive avanture koja će ih prošetati kroz mnoge prelepe i egzotične lokacije širom planete. Nijedna igra na tržištu, u poslednjih nekoliko godina, nije se približila duhu prave akcione avanture kao Tomb Raider: Legend. TRL, nažalost, nije naslov bez mana.
Kada je reč o igrivosti, prvo što upada u oči je loša kamera, koja se čudno ponaša u trenucima kada se Lara približi zidovima ili većoj ravnoj površini.
S obzirom da je kretanje kamere u takvim momentima dosta ograničeno, sigurno ćete imati poteškoća da ocenite situaciju. Sekvence u kojima Lara vozi motor su takođe malo trapavo odrađene.
Vozila, srećom, nisu toliko mnogo zastupljena u igri, pa vas loše optimizovane kontrole neće toliko nervirati. No, ovaj aspekt igre je mogao znatno bolje da se uradi.
Sa tehničke tačke gledišta, autori su napravili iritantan propust, time što su TRL učinili prezahtevnom igrom kada aktivirate novu generaciju vizuelnih efekata. Igra puca na platforme nove generacije.
Testirana je na NVIDIA 6800GT i 7800GTX karticama, i u oba slučaja smo naleteli na usporavanje frejmrejta, čim se uključe senke, HDR i napredni mapping. Dobra vest je da su NVIDIA i Crystal Dynamics već rešili ovaj problem najnovijom zakrpom za igru.
Za kraj ćemo napomenuti da je Tomb Raider: Legend odlična akciona avantura, i apsolutno je pravi izbor za ljubitelje naslova poput Prince of Persia.
Nabavite ovu igru, nećete zažaliti.
Izvor : www.gameplay.rs

0 komentar

Slične teme