Četvrtak, 27.06.2019

Magazin » Zabava » Igrice » Napredne simulacije i renderovanje igara u realnom vremenu uz NVIDIA GameWorks 3.1

Napredne simulacije i renderovanje igara u realnom vremenu uz NVIDIA GameWorks 3.1

Objavi ovaj članak na

18.03.2016 11:28 AM

nvidiaNVIDIA je objavila dostupnost novog NVIDIA GameWorks softverskog paketa (SDK) verzije 3.1 koji uključuje kako tri potpuno nove grafičke tehnike za senke i osvetljenje, tako i dva nova beta algoritma za fizičke simulacije.

“Naša strast prema gejmingu je ono što nas vodi kada je u pitanju rešavanje tehničkih problema pri simulaciji i renderovanju u realnom vremenu”, izjavio je Tony Tamasi, viši potpredsednik zadužen za sadržaj i tehnologiju u kompaniji NVIDIA. “Naše GameWorks tehnologije pomeraju granice onoga što je moguće uraditi u realnom vremenu i omogućavaju time developerima da kreiraju igre koje poseduju vrhunske specijalne efekte i simulacije”.

Tri nove GameWorks tehnike za renderovanje svetla i senke uključuju Volumetric Lighting, Hybrid Frustum Traced Shadows (HFTS) i Voxel Accelerated Ambient Occlusion (VXAO). A kada je u pitanju NVIDIA PhysX biblioteka par novih ekstenzija su GRB i Flow.

Smartpoint Adria

Pregled komentara (0)

Pošaljite komentar

Ocena: 5,00 od 1 glasova 12345

Napiši komentar




jun 2019.
P U S Č P S N
« maj    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930