Magazin TehnikaInternet Kvalitetna promocija proizvoda potrebna je za uspešnu prodaju

Kvalitetna promocija proizvoda potrebna je za uspešnu prodaju

by Administrator

cbnetPoduzetnički inkubator BIOS Osijek i Otvoreni Univerzitet Subotica, s krajnjim ciljem potsticanja održivog ekonomskog razvoja pograničnih delova Hrvatske i Srbije, pokrenuli su početkom prošle godine projekat CBNET(http://cbnet-shop.com/hr) čime se direktno pomaže malim i srednjim preduzetnicima da besplatno, na što kvalitetniji način, predstave, plasiraju i prodaju svoje proizvode.

Preduzetnici često imaju odlične ideje i kvalitetne proizvode u koje ulažu puno vremena, truda, znanja i novca, no ponekad zaborave ili nemaju sredstava za promotivne i marketinške alate koji su važan deo u proizvodno-prodajnom lancu. U današnje krizno vreme važno je pronaći pravi model oglašavanja i na kvalitetan način predstaviti svoju ponudu novim klijentima, a upravo je uključivanje u webshop CBNET način da se dođe do novog tržišta i novih kupaca. Budući da je projekt napravljen za preduzetnike s područja Osječko-baranjske županije, Vukovarsko-srijemske županije i Vojvodine na kojem nema većeg broja lokalnih sajmova, uključivanje u njega najbolji je način za konstantno predstavljanje i promociju svojih proizvoda.

Uključivanje u projekt CBNET pokazalo se korisnim jer je svim učesnicima pružena mogućnost kvalitetne prezentacije svojih proizvoda i ciljana promocija na internetu. Iako je ceo projekat zamišljen kao lokalna saradnja dva pogranična područja, zahvaljujući internetu postao je globalan i dostupan svima. U njega se već uključio značajan broj preduzetnika, a inicijatori projekta pozivaju sve zainteresirane da se besplatno uključe. Za sve koji se uključe u projekat osigurana je i pomoć stručnih osoba koje će im pomoći da na najkvalitetniji način kreiraju svoj webshop.

Važno je napomenuti kako se u webshop mogu uključiti svi preduzetnici nezavisno u kojoj se delatnosti nalaze – tako se trenutno na webshopu nalaze ručni radovi, prirodni i lekoviti proizvodi, suveniri, odeća i obuća, autohtoni proizvodi, umetnička dela i mnogi drugi predmeti koji imaju bogatu kulturnu i tradicionalnu vrednost.

Projekat je finansiran sredstvima IPA Programa Evropske Unije, a vrednost projekta prepoznali su i partneri – grad Osijek i grad Subotica, koji su se aktivno uključili u projekat.

0 komentar

Slične teme