Magazin LjubavLjubav i strast Someone Like Me – doprinesimo stvaranju sveta bez HIV-a

Someone Like Me – doprinesimo stvaranju sveta bez HIV-a

by Administrator

Jedan od najpoznatijih brendova kompanije Reckitt Benckiser, Durex, zajedno sa MTV “Staying Alive” Fondacijom pokreću “Someone Like Me”, globalnu kampanju koja nastoji da donese revoluciju u seksualnom obrazovanju mladih i da podstakne mlade ljude da preduzmu nešto kako bi doprineli stvaranju sveta bez HIV-a.

Tokom tri godine koliko će trajati, kampanja “Someone Like Me” će nastojati da razbije mitove i barijere koji ograničavaju seksualno obrazovanje kroz razgovore koji poručuju da “nisi sam/a” i da “neko kao ja” ima ista pitanja i brige u vezi sa seksom. Mladi ljudi će otvoreno razgovarati o seksu, deliti iskustva, mišljenja i nedoumice, a kako kampanja bude napredovala poruka o prevenciji virusa HIV-a biće integrisana u njihove razgovore.

“Someone Like Me” direktno cilja na predubeđenje da HIV nije bitan, sa porukom da HIV može da se desi (i dešava se) “nekome kao što sam ja”. Podstaćićemo mlade ljude da učestvuju u provokativnim diskusijama preko fraze “someone like me”, da je dele i koriste kako bi doneli pozitivnu promenu ka svetu bez HIV-a.

“Someone Like Me” će se odvijati putem digitalnih kanala i ciljaće na mladu publiku svuda gde se oni druže i povezuju. MTV SAF i Durex kreiraju someonelikeme.tv kao najveću platformu za generisanje sadržaja od strane vršnjaka na teme seksa, seksualnog zdravlja i seksualne edukacije. Tokom tri godine, koliko traje kampanja, MTV SAF i Durex izgradiće zajednicu mladih ljudi širom sveta koji će slati svoje priče u vidu video dnevnika.

Tokom novembra, kampanja će se promovisati na Durex i MTV društvenim kanalima i plaćenim medijima, sa interesantnim podacima koji podstiču razgovor i grade svest o ovim temama. 25. novembra emitovaće se na MTV kanalu širom sveta Someone Like Me dokumentarac pod nazivom “Moj i svačiji seksualni život”.

Nakon toga, u subotu 30. novembra, održaće se zabave povodom Svetskog dana borbe protiv side u sedam zemalja širom sveta koje će preneti poruku kampanje i proslavljati promenu. Zabave će se održavati u Sidneju, zatim u Šangaju, Singapuru, Moskvi, Berlinu, Meksiko Sitiju i Bogoti.

Džoržija Arnold – Izvršni direktor MTV Staying Alive Fondacije:

“U proteklih 15 godina, MTV “Staying Alive” fondacija neumorno je radila da utiče pozitivno na seksualno ponašanje mladih ljudi iz celog sveta na kreativne načine. Mi iz MTV Staying Alive fondacije verujemo da će ova generacija promeniti tok epidemije HIV-a i uzbuđeni smo što imamo Durex kao partnera u kampanji koja će podstaći mlade ljude da čine upravo to.”

Volker Sajdou – Direktor za Durex Global Category, u kompaniji Reckitt Benckiser:

“Seksualno zdravlje je srž naših organizacija; MTV SAF i Durex dele viziju o unapređenju seksualnog zdravlja kod mladih ljudi širom sveta, kao i energiju, posvećenost i strast  da to učine mogućim. Uzbuđeni smo što ćemo kroz ‘#someonelikeme’ mladim ljudima širom sveta pružiti novu, revolucionarnu platform gde mogu da razgovaraju otvoreno i dele priče. Želimo da podstaknemo promenu kako bi bili deo generacije koja će živeti u svetu bez HIV-a.”

0 komentar

Slične teme