Sreda, 21.08.2019

Magazin » Life style » Ishrana » Mišići bez premca zahvaljujući kvalitetnoj ishrani

Mišići bez premca zahvaljujući kvalitetnoj ishrani

Objavi ovaj članak na

22.11.2010 12:37 PM

MišićiMišići koji krase tela muškaraca sa naslovnih strana časopisa vaš su san. Kako bi i na vašem telu postali java, morate promeniti režim života kakav ste do sada vodili. Mišići nisu samo stvar mukotrpnog svakodnevnog vežbanja, narastaju i zahvaljujući namirnicama koje unosite u svoje telo. Zato je vrlo važno šta i koliko jedete. Dobro oblikovano telo zahteva strpljenje i upornost. Tako da ako ste odlazili mesec dana u teretanu, a uveče pili pivo sa drugarima, nije čudo što ne možete da se pohvalite mišićima.

Kada su mišići u pitanju, proteini su ključ uspeha. Oni su sačinjeni od aminokiselina, koje obezbeđuju kvalitetan I pravilan rast. Na drugom mestu su ugljeni hidrati, koji povećavaju nivo insulina, što je važno za dolazak aminokiselina.Seksi muškarac

Pre nego što odete na trening, napravite sebi obrok koji će sadržati umerene količine sira i badema. Ove namirnice su prepune proteina. Kada kupujete sir, birajte onaj manje mastan, ali ne i onaj na kojem piše da nema gotovo nikako masti. Badem osim što je bogat proteinima, štiti srce i krvne sudove, a ovakav saveznik vam je tokom napornih vežbi i tek kako potreban.

Namirnica koju mišići obožavaju jeste jaje. Jaja u svim oblicima učiniće da narastu kao testo u koje je ubačen kvasac. Osim velike količine proteina koje u sebi imaju, jaja su najznačajnija zbog biološke vrednosti tih proteina. Oni pomažu rastu mišića više nego proteini iz bolo kojih drugih namirnica. Naravno, to ne znači da ne treba samo njih jesti, s obzirom da su čest uzročnik pojave holesterola kod starijih ljudi. Bitno je imati mere. Dva, maksimalno četiri jajeta tokom nedelje su sasvim dovoljna.

Nemojte izbegavati meso. Ono je neophodan deo vaše svakodnevne ishrane. Tačno je da ima mnogo kalorija, ali kada se uzme u obzir da vežbate i sagorite iste, onda jedino što ostaje jesu proteini i vitamini koji se “lepe” za vaše telo i čine da telo bude “izvajano”. Izbegavajte svinjetinu, a više jedite govedinu i piletinu, koja između ostalog povoljno utiče i na mozak.

Ako, pak, ne volite meso ili ste vegetarijanac, onda ovakav obrok zamenite sojom. Prepuna je vitamina, vri od aminokiselina, a Zgodan muškaracmožete je pržiti i kuvati kao meso, piti sojino mleko, ili grickati pečene bobice soje umesto masnog kaloričnog čipsa.

I ono što sva deca znaju da je dobro za rast – mleko! Bogato je aminokiselinama, čini kosti jačim i otpornijim, što je važno za vežbu i napor koji ulažate tokom nje. Ako ste u mogućnosti, ako neko od vaših živi na selu, pijte domaće mleko umesto kupovnog. Ono je svakako zdravije i bogatije sastojcima koji su vam potrebni. U slučaju da morate da ga kupujete, onda birajte mleko sa manje masti.

Pregled komentara (0)

Pošaljite komentar

Ocena: 4,67 od 3 glasova 12345

Napiši komentar




avgust 2019.
P U S Č P S N
« jul    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031